۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸

چند خبر از تئاتر/ از ارائه بلیت‌های تخفیف‌دار تا دو اجرایی شدن یک نمایش

چند خبر از تئاتر/ از ارائه بلیت‌های تخفیف‌دار تا دو اجرایی شدن یک نمایش

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی با بلیت‌های تخفیف‌دار بیست و چهل درصدی به مخاطبان عرضه می شود و از سوی دیگر نمایش «تب تند ط» هم دو اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بلیت نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی که این روزها در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود با تخفیف بیست تا چهل درصدی به مخاطبان ارائه می‌شود. بهای اصلی بلیت این نمایش بیست و پنج هزار تومان است که روزانه چهار ردیف با تخفیف های چهل درصدی به قیمت پانزده هزار تومان و بیست درصدی به قیمت بیست هزار تومان در سایت تیوال برای اعضا در نظر گرفته شده است.

نمایش «سیستم گرون هلم» به ترجمه و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و با بازی الهام پاوه نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران در حال اجرا است.  این نمایش داستان چهار نفر متقاضی یک شغل در یک کنسرن گردن کلفت جهانی است که ما شاهد آخرین مصاحبه ی مسئولین این کنسرن با این چهار نفر هستیم.

کنسرن به اتحادیه تراستها گفته می‌شود که در اروپا و مخصوصا در آلمان شایع می‌باشد. گالچران، نویسنده اسپانیایی، با این اثر که ترکیبی است از درام و کمدی مشکل روز بسیاری از کشورهای جهان (بی کاری) را با خشونت تمام و در عین حال بسیار مفرح، به تصویر می کشد.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از برنامه ریز و مدیر تولید: فواد خراباتی، دستیارکارگردان و منشی صحنه: رها شیرازی، طراح صحنه:علیرضا کوشک جلالی، طراح پوستر و بروشور: سینا افشار، مدیر صحنه: سارا شاهرودیان، مشاور رسانه ای: عسل عباسیان، عکاس: امیر حسین بزرگ زادگان.

این نمایش هر شب ساعت 21 روی صحنه تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران می‌رود. عموم نیز می توانند با عضویت در سایت تیوال از این تخفیف ها بهره بگیرند.

نمایش «تب تند ط» دو اجرایی می‌شود

نمایش «تب تند ط» 12  و 13  تیر ماه به دلیل استقبال تماشاگران در دونوبت میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود.«تب تند ط» به کارگردانی رضا رشادت که از سوم تیر ماه در تالار سایه به صحنه رفته، پنجشنبه 12 و جمعه 13 تیر ماه  در دو نوبت میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود. این اثر نمایشی در تاریخ های یاد شده ساعت 17:30 و  19 اجرا می شود.

نمایش «تب تند ط» هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19 با بازی بتول علیزاده میناب، داریوش رشادت، امین اسفندیار، عاطفه جمالی  در تالار سایه میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

جلسه نقد و بررسی نمایش «مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد»

جلسه نقد و بررسی نمایش «مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد» به نویسندگی و کارگردانی محمدزمان وفاجویی و تهیه کنندگی ستاره اسکندری و بازیگری سجادحمیدیان که پیش تر در فستیوال مونولیو به اجرا درآمده بود و هم اکنون در تماشاخانه آو برای عموم اجرا می‌رود. تماشاخانه آو روز شنبه (14 تیر) جهت برگزاری این برنامه میزبان حضور منتقدان، خبرنگاران و هنرمندان خواهد بود.

نمایش «مشترک موردنظر در دسترس نمی‌باشد» که اجرای آن تا 17 تیرماه ادامه خواهد داشت، کاری از گروه پاپتی‌ها به سرپرستی حمیدپورآذری است که نقش مشاور کارگردان و طراح صحنه را در این اجرا برعهده دارند. دیگر عوامل تولید نمایش عبارتند از: امیرسپهر تقی لو دستیار اول و برنامه‌ریز، روژان کردنژاد منشی صحنه، دستیار دوم کارگردان، راشین دیدنده مدیرصحنه، پگاه ترکی طراح لباس، علیرضا شادمنش و کسرا آتشی طراحان پوستر و بروشور، امیرحسین نعمتی گیو و زهره صفی نور عکاس، صنم محجوب و مریم رها روابط عمومی.

 نمایش «قصر» با تخفیف ویژه به مخاطبان عرضه می‌شود

بلیت نمایش «قصر» به کارگردانی آرمین جوان تا روز جمعه 13 تیر با تخفیف 33 درصد ارائه می شود.این نمایش که در ساعت 19 سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است در سه روز اول اجرای خود برای عموم علاقه مندان به تئاتر و دانشجویان این رشته با تخفیف ویژه بها بلیت اجرا می شود.

نمایش «قصر» به عنوان نمایش برگزیده جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اجرای عمومی خود را از 10 تیر ماه 93 آغاز کرده است.

آخرین اجرای «تک سلولی ها» برای هنرمندان و خبرنگاران

نمایش «تک‌سلولی‌ها» به کارگردانی اردشیر مهرآبادی آخرین اجرای خود را به هنرمندان و خبرنگاران اختصاص داده است.

 نمایش «تک سلولی ها»،  نوشته «جلال تهرانی» است که در نسخه اصلی سه داستان دارد؛ اما برای این اجرا، یک داستان از این مجموعه انتخاب شده و با داستان «کرگدن» نوشته «اوژن یونسکو» وفیلم «پول و بگیرو در رو» اثر «وودی آلن» تلفیق شده است. این نمایش در مورد تنها گذاشتن  انسان ها و نگاه تک بعدی به اتفاقات پیرامون است.

کارگردان این نمایش اردشیر مهرآبادی است و موسیقی این اثر را نیز مهدی امین لاری اجرا می کند.

نمایش تک سلولی ها از 22 خرداد اجراهای خود را در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران آغاز کرده و آخرین اجرای خود را در روز 13 تیر در ساعت 18 به هنرمندان و خبرنگاران اختصاص داده است.
 

کد خبر 2323809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha