۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶

سردار يوسفعلي زاده:

حقوق مردم فلسطین از طریق مذاکرات سازش با رژیم اشغالگر قابل تامین نیست

حقوق مردم فلسطین از طریق مذاکرات سازش با رژیم اشغالگر قابل تامین نیست

بجنورد -خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه حقوق مردم فلسطین از طریق مذاکرات سازش با رژیم اشغالگر قابل تامین نیست، گفت: مذاکرات سازش آب در هاون کوبیدن است.

به گزارش خبرگزاري مهر، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: امام خمینی(ره) معتقد بود مسئله قدس تنها مختص به فلسطینیان نیست، بلکه مربوط به تمام جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه تعیین این روز باعث ایجاد وحدت، یکپارچگی، انسجام و اتحاد امت اسلامي در مقابله با رژیم اشغالگر قدس شده است افزود: پس از تعیین روز قدس شاهد تحولات شگرفی در جهت دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و مقابله با ظلم ظالم بوده ایم.

سردار یوسفعلیزاده اظهارداشت: ایستادگی و مقاومت در برابر ظالم توسط امت اسلام و به ویژه مردم فلسطین و  دیپلماسی برگزاری انتخابات و مراجعه به آراء عمومی، دو راه حل عمده برای باز پس گیری حقوق غصب شده فلسطینیان است که سالها پیش از سوي حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مطرح شد.

وی با بیان اینکه حقوق مردم فلسطین از طریق مذاکرات سازش با رژیم اشغالگر قابل تامین نیست، بیان کرد: مذاکرات سازش آب در هاون کوبیدن است و اگر ادامه پیدا کند گره ای از مشکلات فلسطینیان باز نخواهد كرد؛ چرا كه صهیونیست ها به دنبال این نیستند که در یک وضعیت توام با کرامت با طرف فلسطینی مذاکره کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ده ها کشور اسلامی در مقابل جنایات صهیونیست ها چشم فرو بسته و سکوت را پیوست این جنایت ها کرده اند، بیان داشت: باید به این نکته اذعان داشت كه حساب مردم از حساب خلیفه های این کشورها کاملا جداست.

سردار یوسفعلیزاده تصريح كرد: طی روزهای اخیر در آلمان، ایتالیا و انگلیس راهپیمایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام شده است و قطعا در روز قدس در سراسر جهان ملت های مسلمان راهپیمایی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز در نقاط مختلف، کشورهای اسلامی به جای آمادگی برای مبارزه با متجاوز صهیونیست به جان هم افتاده اند، افزود: اولویت اصلی مبارزه گروهک های تکفیری، وهابی و سلفی با آمریکا و اسرائیل نیست، بلکه اولویت اول آنها قتل عام خود مسلمانان است که در سوریه و عراق شاهد آن هستیم.

وی تصریح کرد: این گروه ها امروز توجه مسلمانان را از مبارزه با صهیونیست ها به درگیري، برادر کشی و جنگ هاي داخلی معطوف کرده اند.

سردار يوسفعلي زاده گفت: انتظار این است که برخی از کشورهای اسلامی به خود بیایند و دشمن اصلی را هدف قرار داده و دست از کژ راهه تکفیر بردارند.

سردار یوسفعلیزاده راهکار شاخص مردم فلسطین را نبرد با ظالم دانست و بیان داشت: راه پیروزی مردم فلسطین مبارزه و ایستادگی و مقاومت و عدم تکیه بر بیگانه و شناخت دقیق جبهه ظلم و ظالم است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه مردم غزه درهم کوبیدن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را برای خود تکلیف می دانند، گفت: این امر باعث شده امروز خبری از گنبد آهنین نباشد و موشک های حماس تا تل آویو را در نوردیده است.

سردار یوسفعلیزاده تصریح کرد: اگر مقاومت این همه خطرات و تلفات را تحمل نمی کرد امروز بی حیثیتی نظام سلطه افشا نمی شد .

کد خبر 2337456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha