۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۵۸

اظهار نظر بازیکنان استقلال و نفت تهران بعد از شکست آبی‌پوشان

اظهار نظر بازیکنان استقلال و نفت تهران بعد از شکست آبی‌پوشان

بازیکنان تیم‌های فوتبال نفت و استقلال تهران بعد از رویارویی این دو تیم در هفته هشتم که با شکست آبی پوشان همراه بود، اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال کامیابی نیا بازیکن تیم نفت تهران بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچیزی که علیرضا منصوریان می‌خواست را در زمین پیاده کردیم. در این بازی مستحق پیروزی بودیم چون استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

بیرانوند: برای لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم
علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت هم بعد از بازی گفت: بازیکنان ما تمام توانشان را برای پیروزی به کار بستند. همانطور که سپاهان را برده بودیم، استقلال را شکست دادیم. منصوریان برای لحظه لحظه بازی برنامه داشت.

وی درباره زمین خوردن‌ها و وقت‌کُشی‌هایش هم گفت: این موضوع صحت ندارد. من در تمام صحنه‌ها بخصوص برخورد آخر در نیمه دوم ضربه خوردم و پایم درد گرفت.

بیک زاده: امیدوارم اشتباهم را جبران کنم
هاشم بیک زاده مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با بیان اینکه امروز، روز این تیم نبوده است، گفت: اگر بازی یک بر یک می‌شد شرایط فرق می‌کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اشتباهش که باعث گل خوردن استقلال شد، اظهار کرد: این اشتباهات در فوتبال رخ می‌دهد ولی امیدوارم در مسابقات بعدی آنرا جبران کنم.

تیموریان: با برگشت مصدومان شرایط استقلال بهتر می‌شود
آندرانیک تیموریان هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درباره شکست این تیم برابر نفت اظهار کرد: ما در این بازی دو غایب داشتیم که با بازگشت آنها شرایطمان بهتر می‌شود. امروز روز استقلال نبود و بعد از دریافت گل چند بار به تیرک دروازه زدیم که متاسفانه وارد دروازه حریف نشد.

وی در مورد تعویض شدنش هم تاکید کرد: من و ملی پوشان دیگر از جام جهانی آمده‌ایم و فشار آن مسابقات هنوز روی بازیکنان است. امیدوارم هرچه زودتر به شرایط آرمانی برگردم و موثرتر باشم.

قاضی: ندیدم قلعه نویی داد و بیداد کند!
محمد قاضی مهاجم تیم استقلال هم بعد از این باخت با بیان اینکه طبیعت فوتبال این است که یک روز ببازید و یک روز پیروز شوید، درباره داد و بیداد امیر قلعه نویی در رختکن بعد از مسابقه، گفت: من چنین چیزی ندیدم. طبیعی است که یک مربی بعد از شکست تیمش ناراحت باشد ولی من بعد از بازی در رختکن چیزی نشنیدم که توضیحی بدهم.

کد خبر 2368609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha