۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۳۷

منصوریان در نشست خبری:

از هواداران استقلال معذرت می‌خواهم/ باید این برد را فراموش کنیم

از هواداران استقلال معذرت می‌خواهم/ باید این برد را فراموش کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با عذرخواهی از هواداران تیم استقلال، گفت: به بازیکنانم گفتم از امروز برد برابر استقلال را فراموش کنند و به فکر بازی با نفت مسجد سلیمان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان بعد از پایان دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: این بازی هر چه بود تمام شد. من اصلا راجع به مسائل فنی صحبت نمی‌‍کنم. من امروز مقابل تیمی قرار گرفتم که از هفت سالگی آنرا دوست داشتم. سالها در این تیم بازی کردم و خودم را عضوی از مکتب استقلال می‌دانم.

وی افزود: خوشحالم که امروز فضای مسابقه یک فضای دوستانه بود. اگر الان مربی هستم مدیون چهار نفرم. نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا، کاظم اولیایی و امیر قلعه نویی.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: امروز متوجه شدم که یار دوازدهم در فوتبال یعنی چه. آن روزهایی که خودم فوتبال بازی می‌کردم این قضیه را درک نمی‌کردم ولی امروز فهمیدم هواداران چقدر به تیمشان تعصب دارند.

منصوریان با بیان اینکه به هیچ عنوان به نتیجه بازی با استقلال کاری ندارد، گفت: استقلال هم دو فرصت خوب گلزنی داشت که به تیرک دروازه ما خورد. بازیکنان ما آنقدر جوان بودند که همان لحظه با کلمه "یا ابوالفضل" ترس و استرشان را نشان دادند تا گل نخورند!

وی تاکید کرد: از هوادران استقلال به خاطر اینکه بازیکنانم بعد از گل خوشحالی کردند، عذرخواهی می‌کنم. به بازیکنانم گفتم این برد را از همین امروز فراموش کنند و به فکر بازی با نفت مسجد سلیمان باشند.

منصوریان بار دیگر با اشاره به طرفداران استقلال، گفت: دست تک تک هواداران استقلال را می‌بوسم که اینقدر مرا تشویق کردند. هیچ وقت فکر نمی‌کردم که یک روز مقابل استقلال قرار بگیرم ولی شرایطی پیش آمد و اینطور قسمت شد که جلوی استقلال قرار بگیرم.

سرمربی تیم نفت در پاسخ به این سئوال که چرا تیمش مقابل استقلال و سپاهان خوب بازی می‌کند ولی جلوی تیم‌های متوسط نتیجه مطلوب را نمی‌گیرد، تصریح کرد: با شهامت می‌گویم که این عیب بزرگ تیم ماست که باید آنرا برطرف کنیم. باید در طول هفته‌های آینده این مشکل را حل کرده و مقابل تمام تیم‌ها خوب بازی کنیم.

سرمربی تیم نفت درباره خالکوبی بازیکنان هم گفت: در این قضیه ورود نمی‌کنم. زندگی شخصی هر فردی به خودش مربوط است.

تیم فوتبال نفت تهران امروز پنجشنبه موفق شد در هفته هشتم لیگ برتر تیم استقلال تهران را در ورزشگاه تختی با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد.

کد خبر 2368598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha