۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴

سیفی‌نیا:

توجه به پژوهش توسعه آموزش را به دنبال دارد

توجه به پژوهش توسعه آموزش را به دنبال دارد

زنجان -خبرگزاری مهر: معاون آموزش و پژوهش سازمان آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه لزوم توجه به بحث پژوهش، توسعه آموزش را به دنبال دارد گفت: در این راستا سازمان آموزش و پرورش بر این امر مهم توجه وِیژه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سیفی‌نیا ظهر پنجشنبه در همایش علمی پژوهشی استانی "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، به بحث لزوم پژوهش در جامعه اشاره کرد و گفت: توجه به این امر باعث توسعه همه جانبه می‌شود.

وی اظهار داشت: معلمان باید در بحث تحقیق بسیار فعال باشند چرا که توجه به این امر باعث می شود آموزش از لحاظ کیفی توسعه پیدا کند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان آموزش و پرورش استان زنجان افزود: شروع این همایش از هشتم اردیبهشت ماه سال 93 با پیشنهاد کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان در قالب برنامه‌های هفته معلم زده شد.

سیفی‌نیا گفت: این فراخوان با مشارکت سازمان آموزش و پرورش و سپاه با هدف تحقق شعار سال از طرف مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" برگزار می شود.

وی محورهای این همایش را معلم، فرهنگ و مدیریت جهادی، معلم، اقتصاد و مدیریت جهادی و علم، خانواده، عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام کرد.

معاون آموزش و پژوهش سازمان آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: به این همایش 44 مقاله ارسال شده و در ارائه این مقالات مذکور ر28  خانم و 21 آقا مشارکت دارند.

سیفی‌نیا گفت: پس از ارزیابی 11 مقاله به  عنوان مقاله برتر شناسایی شده است.

کد خبر 2412790