۴ آبان ۱۳۸۴، ۱۵:۰۳

به دنبال پيگيري خبرگزاري " مهر "

استانداري تهران مسائل شوراي شهر اسلامشهر را بررسي مي كند

در پي درج مطالب مختلف در خصوص تخلفات شوراي شهر و شهرداري اسلامشهر ، در مطبوعات ، عملكرد اين شورا و شهرداري در استانداري تهران مورد بررسي ويژه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاري مهر ، كميته راهبردي شوراهاي اسلامي استان تهران در استانداري از طرف دكتر كامران دانشجو استاندار تهران ماموريت يافته بطور مداوم عملكرد شوراي اسلامي و شهرداري اسلامشهر را مورد بازرسي ويژه قرار داده كه نتايج آن پس از سير نهايي و طرح موضوع در هيات هاي مسئول رسيدگي به تخلفات ، اعلام خواهد شد .

بنابراين گزارش ، بازرسين كميته راهبردي در طي اين زمان تمامي اسناد مالي ، صورتجلسات ، توافقات و مصوبات مورد تعارض با فرمانداري اسلامشهر ، دفاتر مالي شهرداري و شوراي اسلامي اسلامشهر را به منظور تطبيق با قوانين و مقررات مورد بررسي قرار داده اند .

گفتني است ، بر اساس همين بررسيهاي به عمل آمده ، 20 قطعه زمين كه از سوي يكي از مسئولين سابق شهرداري اسلامشهر بدون دريافت وجه به افراد غير واگذار شده بود به شهرداري اسلامشهر برگشت داده شد و بقيه موارد نيز در حال بررسي است .

لازم به ياد آوري است ، كميته راهبردي شوراهاي اسلامي استان تهران با افرادي كه به هر نحو مانع پيشرفت امور بازرسي شده اند ، برخورد قانوني نموده و پس از اعلام نتايج بازرسي نيز علل و ريشه هاي بروز چنين تخلفاتي را بررسي و اعلام خواهد نمود .

کد خبر 245659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha