۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳

جشن ازدواج ۱۱۰ زوج طلبه شیعه و سنی استان بوشهر برگزار شد

جشن ازدواج ۱۱۰ زوج طلبه شیعه و سنی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر - در آئینی با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، مراسم جشن پیوند آسمانی ۱۱۰ زوج طلبه شیعه و سنی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم جشن پیوند آسمانی ۱۱۰ زوج طلبه شیعه و سنی استان بوشهر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این مراسم اظهار داشت: ازدواج یکی از آیات خداوند است چرا که با یک عقد، علاقه بسیار شدیدی بین همسران ایجاد می‌شود و این علاقه را تنها خداوند است که می‌تواند در نهاد همسران قرار دهد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزود: خداوند فلسفه ازدواج را سه امر مهم بیان می‌فرماید؛ اولین فلسفه ازدواج آن است که همسران باعث آرامش هم هستند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: دومین آن مودت است که چیزی فراتر از محبت خواهد بود. مودت یعنی عشقی پر از معرفت و صمیمیت به طوری که جدا شدن ممکن نباشد.

آیت الله صفایی بوشهری سومین عنصر ازدواج را  رحمت و مهربانی دانست و افزود: معنای رحمت آن است که انسان در مقابل فردی چنان مهر و محبت داشته باشد که تمامی خوبی‌های ایشان را در حد بالا ببیند و مشکلات او را نیز نادیده بگیرد.

کد خبر 2460002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha