۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۶:۲۲

تونی اولیویرا:

حداقل باید ۶ گل به استقلال خوزستان می‌زدیم/ تماشاگران حمایت کنند

حداقل باید ۶ گل به استقلال خوزستان می‌زدیم/ تماشاگران حمایت کنند

تبریز – سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بچه ها بعد از زدن گل سوم خودخواهانه بازی کردند وگرنه حداقل باید شش گل به استقلال خوزستان می‌زدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا شامگاه جمعه و بعد از برد سه بر صفر تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز و در نیمه اول بازی سرعتی نداشتیم، گفت: اما توانستیم در نیمه اول موقعیت گلزنیی خلق کنیم و یک گل به ثمر برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه از نحوه بازی تیمم در نیمه اول راضی نیستم، افزود: استقلال خوزستان تیمی بود که در ضدحملات خوب کار می کند و بازیکنان سرعتی زیادی دارد.

الیویرا با بیان اینکه انتقال سریع توپ از دفاع به حمله در نیمه دوم در دستورکار قرار گرفت و موفق شدیم گل های بعدی را به ثمر برسانیم، ادامه داد: ما موقعیت های خیلی زیادی داشتیم ولی بازیکنان خودخواه بودند و با بی دقتی فقط خودشان را می دیدند و نتوانستند بیش از سه گل بزنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه به بازیکنانم همیشه گوشزد می کنم که ما در میانه جدول نیستیم و برای قهرمانی در لیگ می جنگیم، گفت: امروز تعداد کمی به ورزشگاه آمده بودند، باید تماشاگران بیشتر بیایند و از ما همچون مسابقات آسیایی حمایت کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درخصوص رفتن کی روش از تیم ملی گفت: کی روش هموطن من است ولی در خصوص رفتنش از تیم ایران اظهارنظر نمی کنم، امیدوارم وی همیشه موفق باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر به او پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی ایران داده شود خوشحال می شود، اظهار داشت: اینها همه اما و اگر است و در فوتبال با این اما و اگرها نمی شود کار کرد.

کد خبر 2525925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha