۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۲۰

رئیس «آنروا» خواستار تسهیل خروج غیرنظامیان از اردوگاه یرموک شد

رئیس «آنروا» خواستار تسهیل خروج غیرنظامیان از اردوگاه یرموک شد

رئیس آژانس امداد و اشتغال سازمان ملل برای پناهندگان فلسطینی که برای بازدید از اردوگاه پناهندگان فلسطینی به دمشق سفر کرده است، خواستار کمک برای خروج غیرنظامیان از این اردوگاه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الشرق الاوسط، «پی‌یر کراهنبل» رئیس آژانس امداد و اشتغال سازمان ملل برای پناهندگان فلسطینی موسوم به «آنروا» شب گذشته به منظور بازدید از اردوگاه یرموک در دمشق، وارد سوریه شد.

این نماینده سازمان ملل امروز یکشنبه در جریان بازدید از مدارس واقع در این اردوگاه که پناهندگان فلسطینی در آن سکونت دارند، گفت: سازمان ملل نسبت به اوضاع انسانی وخیم در یرموک به شدت نگران بوده و خواهان ارائه هرگونه کمک برای تسهیل خروج غیرنظامیان از این اردوگاه است. وی تأکید کرد: ما به تلاش های خود در این زمینه ادامه خواهیم داد.

در همین ارتباط یک منبع نظامی آگاه اعلام کرد که ارتش سوریه از هرگونه راه حلی که منجر به بهبود وضعیت ساکنان اردوگاه یرموک شود، استقبال می کند.

گفتنی است، گروه تروریستی داعش اخیراً با حمله به اردوگاه پناهندگان فلسطینی در دمشق ده‌ها نفر از ساکنان آن را به خاک و خون کشید. در این اردوگاه ۱۸ هزار پناهنده فلسطینی زندگی می کنند.

خاطرنشان می شود، هفته گذشته ارتش سوریه و گروه های فلسطینی توافقنامه ای را به امضا رساندند تا با همکاری یکدیگر اقدام نظامی مشترکی را علیه داعش انجام دهند.

کد خبر 2532780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha