۲۸ آبان ۱۳۸۴، ۱۴:۴۱

حداد عادل در مراسم آغاز عمليات اجرايي نيروگاه گازي اردبيل:

در دولت جديد بايد لقب محروميت از ارديبل حذف شود

در دولت جديد بايد لقب محروميت از ارديبل حذف شود

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اميدواريم با آغاز عمليات اجرايي نيروگاه گازي بتوانيم محروميت را از استان اردبيل برداريم.

به گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" به استان اردبيل، غلامعلي حداد عادل كه در مراسم آغاز عمليات اجرايي نيروگاه گازي اردبيل سخن مي گفت، با بيان اين مطلب اظهار داشت: با احداث نيروگاه گازي در اين استان اميدوارم توانسته باشيم جواب بيش از سه هزار نامه اي را كه در خصوص اشتغال و محروميت زدايي در اين استان رسيده را داده باشيم.

حداد عادل خطاب به مسئولان و اشخاصي كه در مراسم كلنگ زني حضور داشتند اظهار داشت: من از شما مي خواهم همچون حسين رضازاده كه باعث افتخار كشور مي شود شما هم سينه سپر كنيد و استان را از محروميت بيرون آوريد چرا كه اين استان قابليت اين را دارد.

وي خطاب به مسئولان وزارت نيرو هم گفت: از آنجايي كه در يك سال گذشته به اين وزارتخانه سخت گذشته است، اميدواريم در سال هاي آينده باعث رونق و پيشرفت در اين وزارتخانه باشيم.

حداد عادل گفت: به دليل آنكه وزارت نيرو در دو سال اخير نگذاشته قيمت برق افزايش پيدا كند، باعث شده است كه مردم تثبيت قيمت ها را تا حدودي درك و باور كنند.

وي با بيان اينكه با احداث اين نيروگاه گام ارزشمندي دراشتغال زايي برداشته شده است، خطاب به استاندار استان اردبيل گفت: در دولت جديد بايد لقب محروميت از ارديبل حذف شود و من از شما مي خواهم كه با تلاش و كوشش و مديريت انقلابي خود ديگر نگذاريد لقب محروميت را به اين استان سرسبز و صنعتي بدهند.

کد خبر 255431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha