۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴

میرزاده اعلام کرد:

۱۸۰ هزار متر مربع ساختمان جدید برای دانشکده‌های علوم پزشکی آزاد

۱۸۰ هزار متر مربع ساختمان جدید برای دانشکده‌های علوم پزشکی آزاد

​رئیس دانشگاه آزاد گفت: هم اکنون ۱۸۰ هزار متر مربع ساختمان در سال جاری برای حوزه پزشکی و دانشکده های تهران دارویی، تهران دندانپزشکی و تهران پزشکی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید میرزاده در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به طرح های تجمیع در دانشگاه آزاد گفت: هم اکنون ۱۸۰ هزار متر مربع ساختمان در سال جاری برای حوزه پزشکی و دانشکده های تهران دارویی، تهران دندانپزشکی و تهران پزشکی در نظر گرفته شده که معاونت عمران در این زمینه به صورت جدی در حال فعالیت هستند، با تخصیص اعتبارات مناسب در سالهای آینده به زودی شاهد رشد و اتمام این پروژه های بزرگ در دانشگاه آزاد خواهیم بود.

میرزاده با بیان اینکه در طول سه دهه گذشته حوزه پزشکی مانند حوزه فنی و مهندسی رشد نکرده، گفت: امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده و با بهره‌گیری از امکانات و ساختارهای بخش های مختلف به ویژه فنی و مهندسی و در راستای توسعه رشته های چندنظمی شاهد توسعه هرچه بیشتر حوزه پزشکی باشیم. 

باقر لاریجانی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شکل جدید خود را پیدا کرده، با اشاره به برخی از چالش های حوزه پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۲ موضوع مهمترین چالش های دانشگاه در حوزه پزشکی است که اولی مربوط به تعرفه هاست. بخش بیمارستان ها و تعرفه های پزشکی به عنوان چالش دوم این حوزه مطرح است که باید فعالیت ها و هماهنگی هایی نیز دراین زمینه با مسئولان متولی انجام داد که اقداماتی در این راستا انجام شده است و این مشکل نیز در مسیر برطرف شدن است.

کد خبر 2560631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha