۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰

«استودیو سلامت» در چهار شبکه تلویزیون

«استودیو سلامت» در چهار شبکه تلویزیون

«استودیو سلامت» ویژه برنامه هفته سلامت تلویزیون است که هر روز با محوریت موضوع ایمنی غذایی روی آنتن شبکه‌های سه، چهار، آموزش و سلامت سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، این برنامه ترکیبی به مناسبت هفته سلامت جمهوری اسلامی ایران با شعار ایمنی غذایی از مزرعه تا سفره هر روز به صورت زنده در فواصل زمانی متفاوت از چهار شبکه سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

این برنامه دارای بخش‌های مختلف، آیتم‌های گزارشی و به روز متناسب با برنامه‌های هفته سلامت در سراسر کشور است، پخش آیتم‌های آموزشی با هدف تغییر رفتارهای نادرست تغذیه، حضور کارشناسان و دست‌اندکاران امر سلامت و ارتباط تلفنی بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه استودیو سلامت اعظم کریمی

«استودیو سلامت» با مشارکت مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همه روز در ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه سه، ساعت ۱۹ شبکه سلامت، ساعت ۱۹:۳۰ شبکه آموزش و ساعت ۲۰:۳۰ شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

نظر به گستردگی حوزه سلامت در برنامه‌های این هفته مهمانان و کارشناسانی از وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی، سازمان ملی استاندارد، شهرداری‌ها و ... به صورت تلفنی یا حضوری حاضر خواهند بود و فعالیت‌های خود در حوزه‌های سلامت را تشریح می‌کنند.

فرید نیکخواه آزاد تهیه‌کنندگی و اعظم کریمی اجرا و سردبیری «استودیو سلامت» را برعهده دارند.

کد خبر 2561051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha