۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴

طیبی‌نژاد خبر داد:

نخستین شهرک صنعتی غیردولتی قم به بهره برداری رسید

نخستین شهرک صنعتی غیردولتی قم به بهره برداری رسید

قم - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از به بهره برداری رسیدن نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد اظهار داشت: ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در چارچوب تحقق کاهش تصدی‌گری دولت بر فعالیت‌های غیر حاکمیتی و منویات مندرج در قانون اصلاح تبصره (۵) بند (الف) ماده ۳ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در سطح استان انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا، قم به عنوان استانی در حال توسعه، از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد شهرک‌های غیر دولتی برخوردار بوده و مقدمات اجرایی آنها نیز پیشرفت‌هایی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: در همین راستا احداث این شهرک صنعتی غیر دولتی در منطقه نیزار و در مجاورت جاده ترانزیت قم - اصفهان و در زمینی به مساحت ۹۵ هکتار جهت استقرار صنایع فلزی خصوصاً صنایع پایین دستی فولاد مورد موافقت شرکت شهرک‌های صنعتی قم قرارگرفت.

وی در ادامه عبور قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان از داخل شهرک، مجاورت با صنایع بزرگ فولاد - شبکه فیبر نوری - خطوط انتقال برق و خطوط سراسری گاز را از مهم‌ترین مزایای این شهرک خصوصی برشمرد.

طیبی‌نژاد گفت: اقدامات اولیه این شهرک از سال ۸۵ آغاز شده بود ولی طی یک سال گذشته با جدیت و پیگیری صورت گرفته شهرک غیر دولتی پارس گستر نیزار در سال دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی به بهره برداری رسید.

کد خبر 2583805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha