۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸

مساعد به مهر خبرداد:

کسب سهمیه مسابقات جهانی «موی تای» توسط رزمی کاران البرز

کسب سهمیه مسابقات جهانی «موی تای» توسط رزمی کاران البرز

کرج – رییس هیئت انجمن های ورزشی استان البرز از کسب سه سهمیه مسابقات جهانی تایلند توسط «موی تای» کاران این استان خبرداد.

سید رضا مساعد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی «موی تای» با شرکت 16 تیم از سراسر کشور در رده های سنی جوانان و بزرگسالان  هفته گذشته به میزبانی تهران برگزار شد.

وی افزود: موی تای کاران استان البرز در این رقابتها که برای انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات جهانی تایلند برگزار شد، با کسب 3 مدال طلا و 4 برنز در مجموع بر سکوی سوم مسابقات ایستادند و سه سهمیه مستقیم حضور در این رویداد مهم را به خود اختصاص دادند.

وی به مدال آوران البرز در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: در این مسابقات مهرداد صیادی و مسعود مینایی به مدال طلا و امیرحسین کمره ای، محمد افتخاری، احد بیانی و سید محمد حسینی به مدال برنز دست یافتند. ضمن آنکه در بخش جوانان نیز یک مدال طلا توسط مهدی شمعی برای استان البرز به دست آمد.

مساعد با بیان اینکه البرز همواره بیشترین نفرات را در ترکیب تیم ملی «موی تای» در طی سالهای اخیر داشته گفت: چهره ایی چون مهرداد صیادی و مسعود مینایی مبارزان شناخته شده ای در سطح جهانی محسوب می شوند و کسب مدال در مسابقات پیش رو برای آنها دور از دسترس نیست.

وی در پایان با قدردانی از کادر فنی و نفرات تیم «موی تای» البرز به واسطه کسب این عنوان گفت: تمام مدعیان حضور در تیم ملی در مسابقات کشوری حضور داشتند. سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود با این حال تیم البرز عملکرد خوبی از خود نشان داد و در جمع سه تیم برتر قرار گرفت.

کد خبر 2584211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha