۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۳

توسط نشر افراز صورت گرفت؛

تجدید چاپ دو رمان و مجموعه داستان ایرانی

تجدید چاپ دو رمان و مجموعه داستان ایرانی

مجموعه داستان «امروز شنبه» نوشته یوسف انصاری و رمان «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می دوئه می بینی؟» نوشته فرید قدمی توسط نشر افراز به چاپ دوم رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، «امروز شنبه»، سی امین عنوان مجموعه «داستان امروز ایران» است که انتشارات افراز چاپ می کند. این کتاب، ۸ داستان کوتاه را در بر می گیرد.

اسامی داستان های این کتاب عبارت اند از: برف، احساسی که فقط یک آرایشگر می تواند تجربه کند، عروسی، امروز شنبه فهمیدم ناصر مردی که فکر می کردم نیست، کله ی گنجشک، دیوار به دیوار، سگسار، اسماعیل.

این کتاب نامزد نهایی جایزه ادبی مهرگان برای بهترین مجموعه داستان سال های ۹۰ و ۹۱ بوده است.

«امروز شنبه» با ۱۱۲ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۶ هزار و ۶۰۰ تومان منتشر شده است.

مجموعه داستان دیگر تجدیدچاپی این ناشر، «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می دوئه می بینی؟» نام دارد که چهل و هشتمین عنوان «داستان امروز ایران» است. این کتاب هم مانند «امروز شنبه» نامزد جایزه مهرگان بوده است اما در رشته بهترین رمان سال های ۹۰ و ۹۱. کتاب مذکور همچنین در سال ۹۱، نامزد نهایی جایزه ادبی واو بوده است.  

این رمان ۱۲ فصل دارد که به ترتیب عبارت اند از: برلیوز سه دقیقه و هجده ثانیه، کسی چیز زیادی از این ماجرا نمی داند، بزها و آدم ها، شلیک کن لولا!، آن چشم های سبز و سیاه، وقتی پلیس توی جیبش سازدهنی باشد، پس این لعنتی کی تمام می شود؟، سیگار کشیدن به شکم گشته، مثل یک اثر هنری زنده، لعنت به هایدگر، همه اش یک مشت شر و ور بود!، سایه ی اعظم نطق می کند.

چاپ دوم این کتاب هم با ۹۶ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده است.

کد خبر 2667137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha