۲۹ آذر ۱۳۸۴، ۱۲:۱۷

استاندار كرمانشاه:

محيط ادارات بايد سرشار از مهرورزي و خدمت به مردم باشد

استاندار كرمانشاه گفت: محيط ادارات بايد محيطي سرشار از مهرورزي و عشق و خدمت به مردم باشد و نجابت ، شخصيت والا و بزرگواري مردم شريف ايجاب مي كند كه ما بيش از پيش در راستاي خدمت به آنها گام برداريم و مشكلات و مسائل آنان را با تمام توان و قدرت حل كنيم .

به گزارش خبرنگار "مهر" در  كرمانشاه  مجيد غفوري كه در ديدار كاركنان استانداري، سخن مي گفت، افزود: مهمترين وظيفه كارمندان دستگاههاي اجرايي احترام به ارباب رجوع ، مردم داري و مهرورزي ، انضباط ، وجدان كاري و انجام دادن كارهاي مردم در كوتاه ترين زمان ممكن است.

وي افزود: كاركنان ادارات موظفند در نهايت احترام ودقت كارهاي ارباب رجوع را پيگيري و دنبال نمايند و در همه حال خود را نوكر و خادم مردم بدانند .

غفوري خواستار عينيت بخشيدن به نظام ارزشيابي كاركنان شد و ادامه داد : كارمندي كه كارهاي خود را به بهترين نحو انجام مي دهد و داراي اخلاق ، منش و رفتار برجسته اي است ، بايد به عنوان الگو از سوي دستگاه ذيربط معرفي و به ساير كاركنان شناسانده شود و از او تجليل بعمل آيد.

استاندار كرمانشاه انقلاب اسلامي را حاصل خون هزاران شهيد دانست و گفت: كاركنان استانداري در رعايت مسائل معنوي ، انجام دادن كارها با صداقت ، وجدان كاري ، مهرورزي و تكريم ارباب رجوع در استان بايد به عنوان الگو مطرح باشن

کد خبر 268034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha