۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۴:۳۰

مصرف رو به رشد هروئین در ایالات متحده

مصرف رو به رشد هروئین در ایالات متحده

بر اساس تحقیقات معوم شده است مصرف هروئین در سراسر ایالات متحده در میان مردان و زنان، تمامی گروه های سنی با انواع سطوح درآمدی، افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایالات متحده با بزرگترین فاجعه سلامت خود دست و پنجه نرم می کند. آمریکا در سال جاری شاهد بیشترین میزان افزایش مصرف هروئین در بین کلیه اقشار جامعه بود.

با توجه به آخرین گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) و سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، تقریبا تمام افرادی که از هروئین استفاده می کنند، انواع مواد مخدر دیگر را نیز مصرف می کنند. 
با افزایش نرخ مصرف هروئین، مردم بیشتری به دلیل استعمال بیش از حد این ماده خانمان سوز جان خود را از دست می دهند.

نرخ مرگ و میر در اثر استعمال هروئین بین سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ تقریبا دو برابر شده است. تنها در سال ۲۰۱۳ بیش از ۸۲۰۰ نفر در نتیجه مصرف دوز بیش از اندازه این ماده فوت شده اند.

مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریها (CDC) در ایالات متحده می گوید: «مصرف هروئین در بین بسیاری از اقشار جامعه آمریکا در نرخ هشدار دهنده ای قرار دارد. متاسفانه در حال حاضر میزان در دسترس بودن هروئین در امریکا افزایش یافته است.»

وی تاکید می کند: «برای از بین بردن این بحران، کل جامعه اعم از پزشکان، ماموران اجرای قانون و مراکز درمان اعتیاد به منظور کاهش عرضه هروئین و جلوگیری از شیوع آن و اعتیاد به این مخدر نابودگر، باید اقدام کنند.»

کد خبر 2855873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha