۹ مرداد ۱۳۹۴، ۲:۱۴

ورود «آوازهای چوبی» و «اندوه دوباره» به کتابفروشی ها

ورود «آوازهای چوبی» و «اندوه دوباره» به کتابفروشی ها

انتشارات بوتیمار اولین و دومین کتاب های مجموعه «ایستگاه داستان» را با عناوین «آوازهای چوبی» و «اندوه دوباره» منتشر و راهی بازار نشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایستگاه داستان، عنوان مجموعه جدیدی است که انتشارات بوتیمار اقدام به انتشار آن می کند و در آن، آثار داستان نویسان کشور را به چاپ می رساند. اولین عنوان این مجموعه، «اندوه» نوشته حسین آتش پرور نام دارد که به تازگی به چاپ دوم رسیده است.  

این کتاب پیش تر در سال ۷۲ به چاپ رسیده و حالا چاپ جدید آن در قالب مجموعه «ایستگاه داستان» انتشارات بوتیمار به چاپ رسیده است.

اسامی داستان های این کتاب به ترتیب عبارت است: «آواز باران»، «دلشاد باش، ای ایران!»، «خاکسترها و ققنوس»، «حفره یخی»، «ساعت ناتمام»، «سایه های سفید»، «علامت ها» و «اندوه»

این کتاب با ۹۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۶۹ هزار ریال منتشر شده است.

دومین عنوان «ایستگاه داستان» هم کتاب «آوازهای چوبی» است که اثر ماندانا صادقی است و ۱۷ داستان کوتاه را شامل می شود. ماندانا صادقی از داستان نویسان کشور است که سال هاست در این حوزه فعالیت دارد.

«دایره، دایره»، «سرود دسته جمعی مرده ها»، «روز آخر»، «همین گوشه»، «باد در راه»، «ساعت پنج دقیقه به ده صبح»، «عصری از اردیبهشت»، «بهار خواب»، «غریبه ها»، «زن قصه ها»، «آخرین ماهی گیر»، «بعد از فصل لادن»، «قناری ها»، «مثل صدای پریدن چند پرنده»، «یک قدم بعد از خودم»، «شهری به نام شرجی» و «بدون قاب» عناوین داستان های این کتاب هستند.  

این کتاب با ۱۳۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۸ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 2870328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha