۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۳

شهردار بوشهر مطرح کرد:

تعدادکتابخانه‌های بوشهر کم است/حمایت شهرداری ازترویج فرهنگ مطالعه

تعدادکتابخانه‌های بوشهر کم است/حمایت شهرداری ازترویج فرهنگ مطالعه

بوشهر - شهردار بوشهر گفت: تعداد کتابخانه‌ها و فضای مطالعه در شهر بوشهر پائین است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی میگلی‌نژاد عصر دوشنبه در نشست با مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اظهار داشت: ترویج و توسعه مطالعه و کتابخوانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که این مهم نیازمند برخورداری از زیرساخت‌های مناسب است.

وی در ادامه بر لزوم توسعه فضاهای کتاب‌خوانی در بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: تعداد کتابخانه‌ها و فضای مطالعه در شهر بوشهر نسبت به سایر مراکز استان‌های کشور پائین است.

شهردار بوشهر بر لزوم همکاری شهرداری و اداره کتابخانه ها در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب­خوانی در جامعه شهروندان تاکید کرد و افزود: شهرداری بوشهر برای اجرای طرح‌های مختلف در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه آماده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر نیز در این نشست خواستار همکاری همه شهرداری‌های استان با کتابخانه ها شد و بیان کرد: یکی از سرمایه‌های هر شهری مربوط به بهبود کیفیت کتابخانه‌ها می‌شود که باید در این راستا تلاش شود.

سید علی هاشمی با بیان اینکه شهرداری مهمترین نهاد همکار کتابخانه‌های عمومی است، اضافه کرد: امیدواریم شاهد حمایت‌های همه‌جانبه شهرداری‌ها و شهرداران از کتابخانه‌های عمومی باشیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم با افزایش ارتباطات و تعاملات بین شهرداری و کتابخانه‌ها شاهد بهبود وضعیت مطالعه در سطح شهر باشیم و همچنین فضاهای مناسبی برای مطالعه فراهم شود.

کد خبر 2885899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha