۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۴۳

کارگروه تخصصی زنان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

کارگروه تخصصی زنان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

کارگروه تخصصی زنان وزارت ورزش و جوانان با طرح مهم ترین موضوعات در خصوص ورزش این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این کارگروه امروز یکشنبه به ریاست رباب شهریان و با حضور طاهره طاهریان مشاور ورزش زنان و دختران معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در دفتر معاونت امور ورزش زنان این وزارتخانه تشکیل شد.

در این نشست افزایش روند میزان انگیزه بانوان در بخش پذیرش مسئولیت ریاست هیات‌های ورزشی در استان‌ها و نامزدی در انتخابات ریاست فدراسیون‌های ورزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین گزارش عملکرد کمیته ویژه رسیدگی به موضوع نحوه واگذاری اماکن موضوع ماده 88 در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد حمایت از ورزش بانوان و اختصاص سالن‌های ویژه بانوان در کلیه استان‌های کشور نیز ارائه شد.

در این نشست راهکارها و ایجاد بسترهای لازم به منظور ارتقاء سلامت زنان در محیط کار، ساز و کارهای لازم برای بهره‌مندی بانوان کارمند شاغل در وزارتخانه از امکانات ورزشی و افزایش میزان دسترسی‌ها، ضرورت شناسایی خیرین ورزشی یار به منظور ایجاد بسترهای لازم جهت حمایت آنان از قهرمانان و مدال‌آوران عرصه ورزش زنان بررسی شد.

ارائه گزارش برنامه‌های عملیاتی آتی حوزه ورزش بانوان و بررسی نحوه میزبانی سمپوزیوم منطقه‌ای انجمن بین‌المللی تربیت‌بدنی و ورزش برای دختران و زنان و چگونگی بهره‌گیری از فرصت‌های موجود نیز از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

در خاتمه نشست مقرر شد تا در جلسه آینده شورا گزارش روند عملکرد و فعالیت انجمن بین‌المللی تربیت‌بدنی دختران و زنان ارائه شود و همچنین مقرر شد تا موضوع شناسایی خیرین ورزشی یار و اسپانسرهای حامی ورزش زنان در دستورکار اجرایی قرار گیرد.

 

 لاله عبادی مشاور هماهنگی امور بانوان، مریم منظمی مدیرکل ورزش بانوان، صغری شیوایی دفتر برنامه‌ریزی و نظارت معاونت قهرمانی، مهین فرهادی‌زاد عضو شورای راهبردی، خیراندیش مسئول ورزش بانوان سازمان شهرداری و ریخته‌گر کارشناس معاونت امور بانوان در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 2906265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha