به ضرب گلوله صهیونیستها؛

۷۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته مجروح شدند

۷۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته مجروح شدند

همزمان با تشدید درگیری ها میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست پس از عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت مجروح شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، سازمان هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی به شدت مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، در بیانیه ای سازمان آمده است که پس از عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی که به هلاکت و زخمی شدن چهار شهرک نشین صهیونیست انجامید، درگیری ها میان فلسطینیان و نیروهای صهیونیست تشدید شد.

این سازمان همچنین در بیانیه خود آورده است: ۱۸ شهروند فلسطینی هدف اصابت گلوله های جنگی و ۵۹ تَن دیگر مورد اصابت گلوله های پلاستیکی قرار گرفتند.

سازمان هلال احمر همچنین اعلام کرد که به دنبال استفاده نظامیان صهیونیست از گازهای اشک آور در مقابله با شهروندان فلسطینی، ۱۳۹ نفر آسیب دیدند.

لازم به ذکر است دیروز یک نوجوان فلسطینی به نام «مهند الحلبی» با انجام عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی، دو تن از شهرک نشینان صهیونیست را به هلاکت رساند که  نظامیان صهیونیست متعاقبا وی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

این در حالی است که منابع اسرائیلی آمار کشته شدگان عملیات شهادت طلبانه دیروز را ۴ نفر اعلام کردند در حالیکه منابع عربی اعلام کرده بودند در این حمله دو صهیونیست به هلاکت رسیده و دو نفر نیز زخمی شده اند.

کد خبر 2931825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha