آخرین مهلت دستگاههای دولتی برای ثبت نام در الکامپ اعلام شد

آخرین مهلت دستگاههای دولتی برای ثبت نام در الکامپ اعلام شد

سازمان فناوری اطلاعات ایران، آخرین مهلت دستگاههای دولتی برای ثبت نام در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ را پایان هفته جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا باقری اصل، معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران، با تاکید براینکه دستگاه ها و نهادهای دولتی و عمومی تا پایان هفته جاری مهلت دارند نسبت به پیش ثبت نام در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ ۲۰۱۵ ) اقدام کنند، اظهار داشت: نمایشگاه الکامپ امسال همزمان با ایام مبارک هفته نخست ربیع الاول با حضور شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و سازمان های ارائه کننده خدمات الکترونیکی، برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش برگزار می شود، شرکتهای ارائه کننده محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و شرکت های دانش بنیان این حوزه، ظرفیتهای بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات را به نمایش خواهند گذاشت.

باقری اصل درباره میزان ثبت نام صورت گرفته از سوی متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: تاکنون استقبال بسیار خوبی انجام شده بگونه ای که بیش از دوبرابر ظرفیت موجود ثبت نام صورت گرفته و همچنان تقاضا برای حضور ادامه دارد، به طوری که دو سالن ۷ و ۲۷ نیز برای حضور شرکت های دانش بنیان بخش فناوری اطلاعات به نمایشگاه اضافه شد. درهمین حال یکی از بخش های مهم نمایشگاه امسال، سالن توسعه دولت الکترونیکی است که سالن ۴۱ به این موضوع اختصاص پیدا کرد

وی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به زمان محدود باقی مانده تا روز برگزاری و از آنجایی که فعالیت های اجرایی بعدی زمان بر خواهد بود، دستگاه های اجرایی تا پایان هفته جاری می توانند جهت ثبت‌نام  اولیه به آدرس اینترنتی www.egovernment.ir  و iran-elecom.com مراجعه و نسبت به انجام امور مربوطه اقدام کنند.

معاون سازمان فناوری اطلاعات، تصریح کرد: در سالن دولت الکترونیکی، علاوه بر پاویون دولت، دستگاه های اجرایی، خدمات خود را ارائه کرده و بر اساس ضوابط و مقررات، برنامه های توسعه دولت الکترونیکی  خود را عرضه می کنند.

معاون دولت الکترونیکی تاکبد کرد: از آذر ماه جاری، چیدمان غرفه ها و تخصیص فضا بر اساس اولویت بندی و کیفیت خدمات قابل ارائه در نمایشگاه از سوی دستگاه ها صورت خواهد گرفت.

کد خبر 2968697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha