۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳

تماشاخانه باران میزبان «آوای آب» می‌شود

تماشاخانه باران میزبان «آوای آب» می‌شود

نمایش «آوای آب» به نویسندگی سینا شفیعی و کارگردانی آتیه جاوید در دومین سوگواره «خمسه» در تماشاخانه باران روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام نهایی آثار راه یافته به بخش صحنه ای دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» توسط هیات انتخاب و ارزیابی، نمایش «آوای آب» به کارگردانی آتیه جاوید، بین هشت اثر منتخب دراین بخش به رقابت می پردازد.

این نمایش که اواخر آبان ماه به اجراهای عموم خود در تالار محراب پایان داد با حضور در سوگواره «خمسه» بار دیگر در تماشاخانه باران به صحنه می رود که این تماشاخانه برای چهار روز میزبان این نمایش خواهد بود.

در این نمایش بازیگرانی چون علیرضا حنیفی، فاطمه سرلک، عماد سالکی، محمد رضا محمدپور، صفورا کاظم پور، ندا کوهی، محبوبه نظری، یاسمن حاجی سلیمی، دنیا رحیمی، بهار دهکردی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از مشاور نویسنده و کارگردان: خیرالله تقیانی پور، طراح صحنه: سینا شفیعی، آهنگساز: یوسف قربانی و طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد، دستیاران کارگردان: محمد اسماعیل زاده ها و مهرداد جاوید، منشی صحنه: نوشین شکری، طراح پوستر و بروشور: مهدی دوایی و عکاس: رضا رضوان زاده.

نمایش «آوای آب» از ۱۸ تا ۲۱  آذر ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه باران به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فلسطین جنوبی، پلاک ۲۹۲ روی صحنه می رود.

کد خبر 2992567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha