۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

برف‌روبی پیست اسکی «آلوارس» به‌موازات روستاها ها انجام می‌شود

برف‌روبی پیست اسکی «آلوارس» به‌موازات روستاها ها انجام می‌شود

اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برف‌روبی مسیرهای ارتباطی پیست اسکی آلوارس به‌موازات برف‌روبی روستاهای اطراف انجام می‌شود.

خلیل محبت خواه در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به انتقاد دستگاه‌های متولی از بی‌توجهی راه و شهرسازی به برف‌روبی مسیر ارتباطی پیست آلوارس تصریح کرد: به دلیل اینکه امکانات محدود است ما راه های روستایی را در اولویت قرار می‌دهیم.

وی افزود: پیست اسکی آلوارس از پتانسیل‌های قابل‌توجه گردشگری زمستانی استان محسوب می‌شود و همه‌ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تأکید کرد: به دلیل ضرورت بازگشایی مداوم این محوطه تفریحی با فرمانداری و شهرداری سرعین توافقاتی حاصل‌شده تا برف‌روبی هم‌زمان با برف‌روبی روستاها انجام شود.

محبت خواه با تأکید به اینکه تمامی راهدارخانه‌ها و تجهیزات برف‌روبی در آماده‌باش است، اضافه کرد: در بارش‌ روزهای اخیر راهداران در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی حضور داشته‌اند و عملیات برف‌روبی این اداره کل آغازشده است.

وی خواستار همکاری مسافران و رانندگان با نیروهای راهدار شد و تأکید کرد: تلاش ما بر این است تردد در تمامی محورها برقرار باشد و به همین منظور انتظار می‌رود رانندگان با راهداران همکاری داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تجهیز تمامی راهدارخانه‌ها به وسایل ایمنی اضافه کرد: ضروری است مسافران نیز با تجهیزات ایمن سفر کنند.

کد خبر 2994217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha