۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۱۳

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان:

۱۸۰تن محموله قاچاق کالا توقیف شد/کشف ۲تن مواد مخدر در هرمزگان

۱۸۰تن محموله قاچاق کالا توقیف شد/کشف ۲تن مواد مخدر در هرمزگان

بندرعباس - فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: ۱۸۰ تن کالای قاچاق شامل پارچه که به صورت قانونی وارد کشور شده بود در استان هرمزگان توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از کالاهای قاچاق کشف شده در جمع خبرنگاران بیان داشت: طی عملیاتی های اطلاعاتی و تشدید کنترل محورهای مواصلاتی ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. همچننین ۲۴ قاچاقچی دستگیر و در همین رابطه ۱۱ خودرو سبک و سنگین توقیف شد.

وی اظهارداشت: طی عملیات اطلاعاتی توسط پلیس آگاهی استان یک باند قاچاق کالا شناسایی شد. این باند با اسناد جعلی سعی داشتند تا محموله ۱۸۰ تنی پارچه پس از خروج از گمرک وارد کشور کنند. ماموران انتظامی هرمزگان در محور مواصلاتی پس از کنترل بارنامه و اسناد گمرکی متوجه جعل اسناد شدند.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: در این ارتباط ۱۰ نفر بازداشت شدند که بازجویی ها برای شناسایی سایر عوامل دخیل در وارد کردن قاچاق با اسناد جعلی از گمرک و سایر محورها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از کشف محموله اسیداسیدتیک به عنوان مواد ساخت مواد مخدر صنعتی خبر داد و افزود: با پیگیری های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شبکه ای در سطح منطقه و کشور که اقدام به ساخت مواد مخدر صنعتی می کردند شناسایی و ۱۷ هزار و ۵۰۰ کیلو اسید اسیدتیک که برای ساخت موادمخدر صنعتی کابرد دارد کشف و توقیف شد.

وی عنوان کرد: در این رابطه سرکرده این باند که دارای تحصیلات شیمی بوده است، دستگیر و در بازجویی به سر می برد.

کد خبر 2998627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha