۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶

مادر ایرانی از موفقیت‌های کاری و خانوادگی خود می‌گوید

مادر ایرانی از موفقیت‌های کاری و خانوادگی خود می‌گوید

کبری گیلانی عضو هیات علمی دانشگاه که هم کار می کند و هم به وظایف خانه و خانواده رسیدگی می کند مهمان امروز شبکه افق است و از هماهنگی میان این وظایف سخن می گوید.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه «مادران ایران» که از شبکه افق پخش می شود به زندگی زنانی می پردازد که هم در عرصه زندگی شخصی و خانوادگی و هم در حوزه مسائل شغلی و تحصیلی توانسته اند به موفقیت دست یابند. این زنان رابطه ای منطقی میان شغل و کار و وظایف مادری و همسرداری خود برقرار کرده اند و اجازه نمی دهند فعالیت در بیرون از منزل، مانع از رسیدگی به خانه و خانواده شود.

در هفتمین قسمت از این برنامه کبری روحی گیلانی که فوق تخصص غدد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است مهمان برنامه می شود. همسرش نیز پزشک است و این دو سعی می کنند برنامه زندگی شان را به گونه ای تدوین کنند که به زندگی خانوادگیشان لطمه نخورد.

گیلانی در این برنامه در مورد انگیزه ها و اهدافش از تحصیل در رشته پزشکی می گوید، اینکه چگونه توانست در دانشگاه قبول شود و تا مرحله فوق تخصص پیش برود.

همچنین گفتگویی با همسر و فرزندان او هم صورت می گیرد و آنها از ویژگی های مثبت مادشان می گویند که با وجود شاغل بودن، هیچ وقت کمبودش را احساس نکرده اند.

هفتمین قسمت «مادران ایران» کاری از وحید کاظمی، سه شنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می شود.

تکرار این برنامه هم برای پخش از همین شبکه در ساعت های ۱۰:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز بعد روی آنتن می رود.

کد خبر 3040003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha