۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۳۰

با کاهش ۱۶ درجه‌ای دما؛

برف و سرما اردبیل را فرا گرفت/تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح

برف و سرما اردبیل را فرا گرفت/تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح

اردبیل- با ورود سامانه بارشی و کاهش محسوس دما، برف و مه همراه با وزش بادهای سرد آسمان اردبیل در بر گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، از عصر روز یکشنبه سامانه بارشی وارد استان شد و در پی آن با کاهش محسوس دما به تراکم ابرها اضافه شد.

افزایش ابرهای بارش در وضعیتی بود که تا نیمه‌های شب دمای هوا با افت محسوس ۱۶ درجه‌ای مطابق با پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همراه شد.

از شب گذشته بارش برف در اغلب مناطق استان آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد بطوریکه در مرکز استان بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس نوبت صبح در تمامی مقاطع را به تعطیلی کشاند.

مدیر کل هواشناسی استان در خصوص وضعیت جوی استان طی ساعات آینده در گفتگو با خبرنگار مهر، تاکید کرد: کاهش دما همچنان ادامه دارد و این کاهش در تمامی مناطق استان و تمامی شهرستان ها مشاهده می شود.

علی دولتی مهر با بیان اینکه بارش برف و باران نیز در تمامی شهرها پیش بینی شده است و مطابق پیش بینی ها نیز شاهد بارش هستیم، اضافه کرد: بارش برف حتی تا ۱۵ سانتی متر پیش بینی شده است.

وی افزود: این سامانه تا روز چهارشنبه در استان موجب کاهش دما خواهد شد و در نهایت از عصر چهارشنبه احتمال خروج آن پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی استان از جمله شرایط جوی حاکم را تشدید مه در آسمان اغلب مناطق استان دانست و متذکر شد: به ویژه در محورهای مواصلاتی تشدید مه می تواند منجر به اختلال تردد شود و بر همین اساس رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سفرهای غیر ضروری، مورد تاکید است.

کد خبر 3044709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha