۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی:

خراسان شمالی ازسرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری حمایت می‌کند

خراسان شمالی ازسرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری حمایت می‌کند

بجنورد - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار سرمایه گذاری در این استان، استانداری از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری حمایت می کند.

محمود دلپسند در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ستاد سرمایه گذاری خراسان شمالی به عنوان پشتوانه حمایتی دستگاه‌های اداری و اجرایی، از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در این استان حمایت‌های ویژه می‌کند.

وی اظهار کرد: پیش از این استانداری خراسان شمالی از سرمایه گذاران خارجی در حوزه مسائل زیست محیطی استان نیز حمایت‌های لازم را به عمل آورده است.

دلپسند با اشاره به ظرفیت خوب خراسان شمالی برای احداث نیروگاه خورشیدی افزود: مراکزی برای راه اندازی این نیروگاه در استان پیش بینی شده تا زمینه تأمین نیازهای صنایع استان فراهم شود.

وی گفت: امیدواریم با فضای پس از برجام سرمایه گذاری خارجی در حوزه احداث نیروگاه خورشیدی خراسان شمالی با سرعت بیشتری انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی افزود: این استان در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و ... ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه گذاری دارد که باید به آن توجه شود.

وی گفت: جذب سرمایه گذار در استان به توسعه و رونق اقتصادی وهمچنین اشتغال‌زایی کمک شایانی می‌کند.

دلپسند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان به نحو مطلوبی بهره‌امند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۷ هزار نفر، هم اکنون دارای ۱۴ ناحیه صنعتی است و سه کارخانه بزرگ پتروشیمی خراسان، آلومینای جاجرم و سیمان بجنورد در آن فعال هستند.

کد خبر 3045999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha