۳ اردیبهشت ۱۳۸۵، ۱۰:۲۵

قسمت سوم "مهاجم مقبره" ساخته مي‌شود

قسمت سوم از مجموعه آثار "مهاجم مقبره" ساخته مي شود و آنجلينا جولي موافقت كرده كه بار ديگر براي ايفاي نقش لارا كرافت در برابر دوربين فيلمبرداري قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار سينمايي "مهر"، استوديو پارامونت پيكچرز حقوق ساخت فيلم بر اساس "مهاجم مقبره 3" را از آن خود كرده است و شنيده ها حاكي از اين است كه اين استوديو براي جلب نظر جولي براي بازي در اين فيلم دستمزد سنگيني را به وي پيشنهاد كرده است.

لن لوينگستون، نويسنده اين اثر فانتزي اعلام كرد به محض اينكه شرايط ساخت فيلم مهيا شود استوديو كار را آغاز مي كند. جولي كه واپسين بار با فيلم "آقا و خانم اسميت" در عرصه رقابت ها حضور داشت، به تازگي ايفاي نقش در فيلم "شبان خوب" را به پايان رسانده و در حال حاضر پروژه سينمايي در دست ندارد.

از جمله پروژه هاي آينده اين هنرپيشه مي توان به فيلم "بلوف" اشاره كرد كه مراحل پس از توليد را پشت سر مي گذارد. جولي صدايش را به اين اثر وام داده است.

اولين فيلم از اين مجموعه تحت عنوان "لارا كرافت: مهاجم مقبره" سال 2001 به نمايش عمومي درآمد و در گيشه جهان با فروشي بالغ بر 300 ميليون دلار مواجه شد. موفقيت اين اثر راه را براي ساخت قسمت هاي دوم و سوم هموار كرد.

کد خبر 315170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha