۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰

روش‌های نامحسوس کنترل ذهن یک ملت در «افق»

روش‌های نامحسوس کنترل ذهن یک ملت در «افق»

سومین قسمت مستند «برنامه ریزی برای کنترل افکار یک ملت» با موضوع روش های تبلیغات نامحسوس دولتمردان آمریکایی برای کنترل اذهان عمومی، یکشنبه هشتم فروردین روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه مستند «برنامه ریزی برای کنترل افکار یک ملت» درباره سیاست های رسانه ای در آمریکاست، کشوری که مدعی آزادی دسترسی به اطلاعات است ولی اخبار کنترل شده ای را برای به دست گرفتن ذهن مردم منتشر می کند.

در سومین قسمت این مستند که روز یکشنبه هشتم فروردین از شبکه افق پخش می شود، به این موضوع پرداخته خواهد شد که به دلیل افزایش بی اعتمادی سیاسی جامعه آمریکا نسبت به دولت، سیاستمداران این کشور به وسیله تبلیغات نامحسوس به کنترل افکار جامعه می پردازند.

دولتمردان غربی سعی می کنند آنچه را می خواهند به گوش مخاطبان برسانند و به این ترتیب، آینده ای متناسب با اهداف و نقشه های خود بنا کنند. در این برنامه با برخی کارشناسان و مدیران رسانه ای در مورد شیوه های دولت آمریکا برای کنترل افکار عمومی گفت وگو شده است.

جف واریک تهیه کنندگی «برنامه ریزی برای کنترل افکار یک ملت» را بر عهده داشته که سومین قسمت آن یکشنبه هشتم فروردین ساعت ۲۱.۳۰ از شبکه افق پخش می شود.

تکرار این مستند هم در ساعت های ۷ و ۱۴ روز دوشنبه روی آنتن می رود.

کد خبر 3585793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سینا ترک شیروانی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      من خودم اینجوری بودم میترسیدم برم پیش روانپزشک آخرش بابام بزور بردم آخرش یه قرص بزور بم دادنفرداش خوب شدم . این دیوونه بازیا رو ننویسین بابا کنترل چیه وا....