۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰

در دیلم؛

ششمین پایگاه امداد و نجات دریایی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

ششمین پایگاه امداد و نجات دریایی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر - رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ششمین پایگاه امداد و نجات دریایی استان بوشهر در دیلم راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طالب‌نژاد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته یک شناور در حال تردد از مسیر دبی به بندر دیر دچار حادثه شد و شناور ناجی ۸ برای نجات آن وارد عمل شد و نسبت به تخلیه آب اقدام شد ولی به علت شدت آسیب‌دیدگی، کنترل آبگرفتگی ممکن نبود و این لنج باری غرق شد.

وی با اشاره به نجات خدمه و سرنشینان این شناور، بیان کرد: دریانوردان در صورت بروز مشکل می‌توانند با تلفن اطلاع‌رسانی ۱۵۵۰ مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تماس گرفته و مشکل خود را اعلام کنند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر پنج پایگاه امداد و نجات دریایی استان بوشهر در بنادر بوشهر، خارگ، دیر، عامری و عسلویه مشغول به خدمات دهی هستند.

وی با اشاره به آمادگی این مراکز برای ارائه خدمات مناسب به حادثه‌دیدگان دریایی، ادامه داد: پایگاه‌های امداد و نجات دریایی استان بوشهر دارای نیروی انسانی متخصص و توانمند و تجهیزات پیشرفته هستند.

طالب‌نژاد از راه‌اندازی ششمین پایگاه امداد و نجات دریایی استان بوشهر در بندر دیلم خبر داد و بیان کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال برای امین شناور ناجی در پایگاه امداد و نجات دریایی دیلم هزینه خواهد شد.

کد خبر 3589285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha