۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۳۶

استاندار بوشهر:

پیوند مردم استان بوشهر با صنعت نفت تقویت شود

پیوند مردم استان بوشهر با صنعت نفت تقویت شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت و گاز ساختارمند شوند تا مردم این مناطق احساس بهترین نسبت به خدمات ارائه شده توسط صنعت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: هرچند که استان بوشهر میزبان شایسته‌ای برای صنعت نفت و گاز و انرژی بوده است ولی تاکنون خدمات این صنایع به خوبی به استان بوشهر ارائه نشده است.

وی بر لزم تلاش برای پیوند صنعت و جامعه محلی تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه در گذشته تلاش چندانی برای ساختارمندکردن پیوند بین مردم و صنعت در استان بوشهر و پارس جنوبی صورت نگرفته است و باید برای نهادینه‌شدن این پیوند تلاش شود.

استاندار بوشهر با اشاره به برخی از مشکلات زیست محیطی در منطقه پارس جنوبی، اضافه کرد: برخی از آسیب‌های اجتماعی مردم را در این مناطق آزاد می‌دهد که دانشگاه‌ها باید به صنعت نفت کمک کنند که راهکارهای مناسبی را برای رفع این مشکلات بیابند.

وی به سال‌های دور و انجام تحقیقات و پژوهش‌های جامعه شناختی در پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: در گذشته تحقیقات علمی نیز در مورد آسیب‌های اجتماعی در پارس جنوبی انجام دادیم ولی به جای اینکه از این تحقیقات استفاده کنیم، نتایج آن را پنهان کردیم.

سالاری تصریح کرد: هزینه کردن برای محیط پیرامونی و ارائه خدمات مناسب برای رفع آسیب‌ها، نوعی سرمایه‌گذاری است و اگر مسئولیت‌های اجتماعی را نهادینه کنیم، قطعا ضرر نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مردم استان بوشهر در هر شرایط و وضعیتی که بوده‌اند آمادگی خود را برای حمایت از صنعت نفت نشان داده‌اند و میزبانان شایسته‌ای برای صنعت نفت بوده‌اند.

کد خبر 3609796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha