۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹

رئیس بوستان کتاب:

حضور بوستان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران با ۱۴۰۰ اثر

حضور بوستان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران با ۱۴۰۰ اثر

قم - رئیس مؤسسه بوستان کتاب گفت: این مؤسسه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با دو غرفه در بخش عمومی و کودک و با یک هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب حضور فعال دارد.

محمدباقر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به غرفه بوستان کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: در این دوره از نمایشگاه، بوستان کتاب با دو غرفه حضور فعالی دارد.

وی با بیان اینکه بوستان کتاب یک غرفه در بخش عمومی و بک غرفه در بخش کودک و نوجوان دایر کرده است، گفت: در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب با یک هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب شرکت کرده‌ایم که از این تعداد ۹۰ عنوان کتاب چاپ اول و ۱۷۵ عنوان کتاب باز چاپ سال ۱۳۹۴ است.

رئیس بوستان کتاب از رونمایی کتاب «اندیشه اصلاح و راهبرد وحدت و همبستگی در جهان اسلام» در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و افزود: مراسم رونمایی از این اثر با حضور نویسنده و شخصیت‌های دانشگاهی و حوزوی در روز بیست و سوم بیست از نمایشگاه برگزار خواهد شد.

حضور پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با ۱۵۰ اثر

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در بخش عمومی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در کنار بوستان کتاب حضور دارد، گفت: این پژوهشگاه بالغ بر ۳۶۰ عنوان اثر دارد که متأسفانه به دلیل محدودیت فضا تنها با ۱۵۰ اثر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور یافته است.

وی عنوان کرد: محدودیت‌های فضای نمایشگاه بزرگ‌ترین مشکل این دوره از نمایشگاه کتاب است که باعث شده برخی ناشر‌ان نتوانند با همه آثار خود حضور یابند و حتی بسیاری از ناشر‌ان از حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب جا مانده‌اند.

سرپرست نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ابراز داشت: امسال با تعامل خوبی که با اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی داشته‌ایم نشر دیجیتال آثارمان را بر پایه جدید‌ترین نسخه موبایل کتاب خوان پژوهان راه اندازی کرده‌ایم که این کتاب خوان تمام آثار پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی چه در مؤسسه بوستان کتاب و چه در نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را در بر خواهد گرفت.

کد خبر 3620991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha