۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۸

دربازدید معاون وزیر راه ازپروژه‌های راهسازی کرمانشاه مطرح شد؛

تکمیل پروژه محور کرمانشاه - کامیاران تا پایان امسال

تکمیل پروژه محور کرمانشاه - کامیاران تا پایان امسال

کرمانشاه- معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: محور کرمانشاه - کامیاران از مهمترین پروژه‌های راهسازی استان کرمانشاه است که امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر امینی امروز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های مهم و خوبی در بخش راه برای استان کرمانشاه در حال اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی سه راهی حمیل به سمت پل‌ دختر را از محورهای مهم استان کرمانشاه برشمرد و افزود: بر اساس توافقی که با پیمانکار شده ۱۵ کیلومتر از این مسیر طی سال جاری تحویل داده شود.

وی با اشاره به بازدید از پروژه حمیل به کرمانشاه گفت: تا پایان امسال ۳۰ کیلومتر  از روکش آسفالت این مسیر به بهره برداری می‌رسد و برای محور ثلاث به جوانرود نیز اخیراً پیمانکار مستقر شده و در صورت تامین اعتبار امسال ۱۰ کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۰ کیلومتر از مسیر راه روستایی ثلاث به سرپل روکش آسفالت می‌شود.

امینی همچنین محور پلیس راه بیستون - هرسین بازدید به عمل آورد و گفت:  طول پلیس راه بیستون - هرسین ۲۴ کیلومتر است و مقرر شده اعتباری برای آن تامین شود و در صورت تامین اعتبار، در سال جاری ۱۵ کیلومتر از این مسیر به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از برقراری ارتباط محور سنقر - کامیاران در سال جاری خبر داد و بیان کرد: از این مسیر ۴ کیلومتر آسفالت شده و ۷ کیلومتر دیگر باقیمانده است و امسال نیز روکش آسفالت انجام خواهد شد.

امینی پیرامون محور کامیاران به کرمانشاه اظهار کرد: این محور از مهم‌ترین محورهای استان کرمانشاه محسوب می‌شود و زیرمجموعه کریدور ۱ شمال غرب به جنوب کشور به شمار می‌آید و امسال مسیر ۶۰ کیلومتری کرمانشاه تا کامیاران تکمیل خواهد شد.

کد خبر 3669016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha