۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۹

رییس مجمع نمایندگان استان تهران:

جمعیت شهرستان های استان تهران از ۲۰استان کشور بیشتر است

جمعیت شهرستان های استان تهران از ۲۰استان کشور بیشتر است

تهران-رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان های این استان گفت: جمعیت شهرستان های استان تهران از ۲۰استان کشور بیشتر است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان های استان تهران اظهار داشت: شهرستان های استان تهران در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، هنری، اقتصادی و غیره از ظرفیت ها و استعدادهای بسیار بالایی برخوردار است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با تأکید بر این نکته که نباید مناطق پیرامونی پایتخت در سایه تهران قرار بگیرند، افزود: نباید شهرستان های استان تهران در سایه پایتخت قرار گرفته و به مشکلات آنان توجه لازم نشود.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و محدودیت های زیرساختی در شهرستان های استان تهران ادامه داد: شهرستان های استان تهران علیرغم همجواری با پایتخت و برخورداری از ظرفیت ها و استعدادهای متنوع، با مشکلات و محدودیت های زیرساختی روبرو است و باید امکانات موجود در شهرستان های این استان ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز جمعیت چند میلیونی شهرستان های استان تهران از ۲۰ استان کشور بیشتر است و این نشان دهنده ظرفیت های بالای شهرستان های استان می باشد.

وی بیان داشت: باید دولت و مسئولان رده های مختلف از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی و گسترش امکانات و زیرساخت های حوزه های مختلف در شهرستان های استان تهران استفاده کنند.

نقوی حسینی ادامه داد: پیگیری مشکلات و دغدغه های مردم شهرستان های استان تهران در حوزه های مختلف و ارتقای وضعیت موجود با جدیت از سوی نمایندگان دنبال می شود که امیدواریم به نتیجه برسد.

کد خبر 3671720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha