۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۲

معاون استاندار کرمان:

لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا در کرمان/ نظارت ها تشدید شود

لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا در کرمان/ نظارت ها تشدید شود

کرمان- معاون استاندار کرمان خواستار برخورد قاطعانه با قاچاق کالا در استان کرمان شد و گفت: دستگاه های مربوطه تمرکز بیشتری روی شبکه ها و سازمان های واردکننده کالای قاچاق داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ذکاء اسدی ظهر دوشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: با وجود اقدامات و پیشرفت های صورت گرفته اما قاچاق کالا و سوخت اصلی ترین مشکلات استان هستند.

وی قاچاق کالا را خنجری دانست که از پشت به پیکره سازمان و تشکیلات اقتصاد مقاومتی وارد می شود و افزود: پیشرفت های خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان حاصل شده اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

ذکاءاسدی یادآور شد: دستگاه ها با وجود مشکلات و کمبودها از بار مسئولیت شانه خالی نکرده و تمام تلاش برای پیشبرد کارها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به منظور تقویت پایه های اقتصادی کشور، بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد کشور مسئله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

ذکاءاسدی با اشاره به اینکه عمل به اقتصاد مقاومتی در استان کرمان می تواند در رفع مشکلاتی نظیر نبود اشتغال در استان کرمان و کشور کمک کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: با وجود اینکه کرمان استانی مرزی نیست اما مشکلات استان های مرزی را دارد.

وی خواستار برخورد قاطع و جدی با قاچاق کالا شد و افزود: هر دستگاه و واحد اجرایی در این خصوص تعلل کند در این خنجر از پشت زدن شریک است.

ذکاءاسدی با اشاره به انتخاب کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان عنوان کرد: نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی استان کرمان تمرکز بیشتری روی شبکه ها و سازمان های واردکننده کالای قاچاق داشته و سرشاخه های داخل و خارج از کشور را شناسایی کنند گرچه این شبکه ها متاسفانه مخلوط به فساد، پولشویی و ... هستند.

کد خبر 3691128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha