۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۵

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم آباد:

مستندات هتل صخره‌ای به شورای شهر ارائه شود/ بررسی تخریب فضای سبز

مستندات هتل صخره‌ای به شورای شهر ارائه شود/ بررسی تخریب فضای سبز

خرم آباد - رئیس کمیسیون توسعه، عمران و طرح ریزی شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: تمامی اسناد مربوط به پروژه هتل صخره ای باید ظرف مدت ۴۸ ساعت آینده به شورای شهر تحویل داده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین پور ظهر یک شنبه در جلسه کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه موضوع هتل پارک صخره ای باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: متاسفانه در واگذاری و مکان یابی این پروژه عجله شده است.

وی با بیان اینکه هتل صخره ای می تواند مجموعه ای بی نظیر و درخور توجه باشد، گفت: فروشگاه رفاه با مکانی که دارد به عنوان یک مزاحم به بافت پروژه هتل صخره ای نمی خورد.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و طرح ریزی شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه پروژه صخره ای  می توانست با چشم انداز زیبایی که به زیباکنار و مناطق سبز دیگری می دهد و با ساخت آبشارهای مصنوعی بهترین مکان باشد، افزود: متاسفانه همیشه اشتباهات را تکرار می کنیم در حالیکه در دنیای امروز اشتباه کردن و تکرار اشتباهات معنایی ندارد.

حسین پور با اشاره به اینکه مساحت زمینی که قبلا و در شروع ساخت هتل صخره ای واگذارشده است خیلی کمتر از مقدار مساحتی است که در حال حاضر ساخته شده است،  بیان داشت: متاسفانه اعمالی از قبیل تخریب درختها و تخریب فضای سبز این مجموعه به دلیل نبودن مطالعه و اطلاعات کافی صورت گرفته است.

وی به موضوع راه دسترسی هتل صخره ای به مساحت ۱۲ هزار متر مربع به عنوان راه های ورودی و خروجی این پروژه پرداخت و افزود: کل مساحت واگذاری به ساخت هتل روز اول کمتر از سه هزار متر بوده و این درصورتی است که بیش از ۱۳ هزار متر از تپه در حال حاضر تصرف شده است.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و طرح ریزی شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه دو هزار مترمربع از جنگل را تخریب کرده اند، عنوان کرد: ۱۳ هزار مترمربع تخریب و تغییر کاربری برای این پروژه در پارک صخره ای صورت گرفته که برای این امر با شهرداری هیچگونه هماهنگی صورت نگرفته است.

حسین پور با بیان اینکه تغییر کاربری ۱۲ هزارمترمربع برای راه های ورودی خروجی و فضاهای سبز و... است، گفت: این موضوع باید در صحن علنی مورد بررسی تمامی اعضای شورا قرار گیرد و اعضای شورا با همراهی اصحاب رسانه بازدیدی از محل پروژه در روزهای آینده داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمامی اسناد مربوط به پروژه هتل صخره ای باید ظرف مدت ۴۸ ساعت آینده به شورای شهر تحویل داده شوند تا معضلی بر معضلات شهر اضافه نشود، افزود: شهرداری تا زمانیکه بررسی های شورای شهر انجام نشده اند ادامه فعالیت این پروژه را متوقف کند که ساخت این هتل به صورت غیر مطالعاتی پیش نرود.

کد خبر 3709523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha