۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۹:۱۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اعلام کرد:

علت فوت کارگر کارخانه آسفالت شیروان مشخص شد

علت فوت کارگر کارخانه آسفالت شیروان مشخص شد

بجنورد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: علت فوت کارگر کارخانه آسفالت شیروان مشخص شد.

حسن نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های بعمل آمده توسط بازرسان کار، علت فوت کارگر شاغل در کارخانه آسفالت متعلق به شهرداری شیروان، عدم رعایت آئین نامه های حفاظت فنی و ایمنی در کارخانه آسفالت از طرف شهرداری شیروان اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کارگر متوفی کر و لال بوده است، شهرداری شیروان مکلف به رعایت آئین نامه ایمنی افراد دارای اختلال شنوایی در کارگاه و تحویل تجهیزات هشدار دهنده ویژه به او بوده تا در موارد خطر بتواند اطلاع رسانی کند.

نوری تصریح کرد: بی توجهی مسئولین شهرداری به ایمن سازی اطراف قیف تغذیه و عدم ارائه آموزشهای ایمنی لازم به کارگران در حین کار و عدم نظارت دقیق بر فعالیت کارگران در محیط کار از دیگر دلایل بروز این حادثه بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد، کارفرمایان باید با رعایت نکات حفاظت فنی و ایمنی در حین کار، از بروز حوادث مشابه در محیط کار جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  کارگر شهرداری شیروان عصر روز سه شنبه ۱۸ خردادماه جاری در زیر آوار خروارها ماسه مدفون شد و تلاش اورژانس و نیروهای آتش نشانی برای نجات جان نامبرده بی نتیجه ماند.

کد خبر 3712087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha