۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۵۵

جشن دانش‌آموختگی دانشجویان پزشکی استان بوشهر برگزار شد

جشن دانش‌آموختگی دانشجویان پزشکی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر - بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رشته‌های مختلف مرتبط با پزشکی دانش‌آموخته شدند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین جشن دانش‌آموختگی این دانشجویان، خطاب به آنان گفت: شما سفیران علم و فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستید و در هرکجا که باشید رفتار و منش شما بیانگر دانشگاهی است که در آن تحصیل‌کرده‌اید.

علیرضا رئیسی افزود: شما در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مقاطع مختلف تحصیل کردید و از امروز مأموریت شما در عرصه سلامت آغاز می‌شود و امید است بادانشی که اندوخته‌اید با پایبندی به اصول فرهنگی و اخلاقی، خدمات ارزنده‌ای در راستای پیشبرد کشور، ارایه دهید.

وی بابیان اینکه اداره کشور در آینده به دست دانشجویان امروز خواهد بود اظهار داشت: دانشجویان ما در هر گوشه‌ای از کشور و دنیا که ادامه تحصیل دهند و یا ارایه خدمت کنند باعث افتخار و سربلندی ما خواهند بود و انتظار ما این است که با همه توان علمی و اخلاقی به کمک ما بیایند و برای ما الگو و نمونه باشند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن باارزش دانستن تحصیل علم و دانش ازنظر اسلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سایه زحمات اساتید و دانشجویان به یکی از دانشگاه‌های مطرح تبدیل‌شده و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام عباس دشتی افزود: باید به همه اساتید، مسئولان دانشکده‌ها و مدیران دانشگاه به‌ویژه دانشجویان عزیزی که در این دانشگاه به تحصیل علم پرداختند و اکنون جشن دانش‌آموختگی خود را در کنار خانواده‌هایشان برگزار می‌کنند تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه این جشن پس از قرائت سوگندنامه توسط دانشجویان، از نفرات برتر علمی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 3718355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha