۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵

فینال مسابقه «عید تا عید» در روز عید غدیر با رادیو تهران

فینال مسابقه «عید تا عید» در روز عید غدیر با رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران در عید غدیر خم با ویژه برنامه ای فینال مسابقه «عید تا عید» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدامیر بنی هاشمی تهیه کننده برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: مصادف با ۱۸ ذی الحجه روز عید سعید غدیر خم، فینال مسابقه «عید تا عید» از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود. طراحی سوالات برنامه براساس این اعیاد فرخنده است و پرسش های مسابقه این روز  بر مبنای معنای غدیر، عید غدیر در احادیث و درست زنده نگه داشتن غدیر و... است.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند از طریق شماره پیامکی برنامه ۳۰۰۰۰۹۴ در مسابقه عید تا عید رادیو تهران شرکت کنند.

به گفته تهیه کننده، این ویژه برنامه به صورت اختصاصی با موضوع ولای علی، قدر غدیر و عید غدیر روی آنتن می رود. مهدی رستمی، کارشناس مذهبی برنامه با حضور در برنامه ازعید غدیر که تجلی رسالت در امامت و منصوب شدن حضرت امام علی (ع) توسط پیامبر اکرم (ص) به جانشینی و امامت مسلمین و... اطلاعاتی را ارائه می کند.

بنی هاشمی افزود: پخش سرودها و نواهای مرتبط با موضوع امامت و ولایت از دیگر بخش هاست. در این برنامه تلاش می شود ضمن ایجاد فضای شاد و مفرح ویژه این روز، اهمیت و ضرورت دهه امامت و ولایت در جامعه نهادینه و در جهت تبیین و ترویج استمرار رسالت  با امامت و ولایت و ‌سبک زندگی ایرانی و اسلامی گامی برداشته شود.

 مسابقه «عید تا عید» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران است که علاقه مندان به مسابقه های رادیویی می توانند در روز عید سعید خم در این برنامه شرکت کنند.

کد خبر 3771614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha