۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۲۹

شیخ نبیل قاووق:

لبنان هزینه اختلافات سعودی ها را می پردازد/توافق ملی؛راه حل بحران

لبنان هزینه اختلافات سعودی ها را می پردازد/توافق ملی؛راه حل بحران

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که لبنان امروز هزینه اختلافات داخلی سعودی ها را می پردازد و تنها راهکار نجات کشور، توافق میان خود لبنانی ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی بر مشارکت تمامی جریان های سیاسی این کشور در حل بحران لبنان تاکید کرد.

بر اساس این گزارش شیخ «نبیل قاووق» نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در سخنانی اظهار داشت: در برهه کنونی برای خروج کشور از بحران، باید تمامی گروه های سیاسی ایفای نقش کنند و تنها گزینه لبنانی ها نیز پذیرش مشارکت عادلانه و کارآمد است.

وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: امروز فرصتی واقعی برای خارج کردن کشور از بحران به وجود آمده است. لبنانی ها باید درک کنند که تداوم بحران نبودن رئیس جمهور برای کشور نتیجه اختلافات در میان سعودی ها است.

نبیل قاووق تاکید کرد: لبنان امروز هزینه اختلافات داخلی سعودی ها را می پردازد و تنها راهکار نجات کشور، توافق میان خود لبنانی ها است تا بدین صورت از اینکه کشور قربانی اختلافات سعودی ها گردد، جلوگیری کنیم.

شایان ذکر است لبنان نزدیک به ۲ سال است با بحران نبود رئیس جمهور روبرو است و گروه های مقاومت سعودی ها را مانع اصلی در انتخاب رئیس جمهور برای کشور می دانند.

کد خبر 3772895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha