۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

آرمان‌های دفاع مقدس نباید فراموش شود/ دشمن اشتباهات محاسباتی دارد

آرمان‌های دفاع مقدس نباید فراموش شود/ دشمن اشتباهات محاسباتی دارد

کرمان ـ رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: آرمان‌های دوران دفاع مقدس نباید به دست فراموشی سپرده شود و باید همواره در جامعه جاری و ساری باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله موحد صبح امروز در برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس بخشی از تاریخ پرافتخار مردم ایران در دفاع از کیان اسلام است و برگ زرین تاریخ ملتی است که با فدا کردن جان‌های خود اجازه تعدی به دشمنان تا بن دندان مسلح را ندادند.

وی عنوان کرد: آرمان‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس امروز نیز باید در جامعه جاری و ساری باشد و فرهنگ دفاع مقدس همچنین فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود.

موحد با بیان اینکه به فراموشی سپردن وقایع دوران دفاع مقدس بزرگترین جفا به ایثارگری‌های آن دوران است، افزود: جنگ تحمیلی در واقع بغض دشمنی بود که در برابر ملت ایران در دوران مبارزات انقلاب شکست خورد و تلاش کرد انقلاب نوپای ما را با تحمیل کردن جنگی نابرابر از میان بردارد.

وی به بیان تاریخ انقلاب اسلامی و توطئه های بی امان دشمن در طول سال‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در همه توطئه های خود حتی توطئه نظامی بزرگی همچون واقعه طبس شکست خورد و این دسیسه ها همچنان هم ادامه دارد.

رئیس دادگستری استان کرمان ادامه داد: دشمنان ما هم در دوران دفاع مقدس و هم در مشکلاتی که بعدها برای کشور ما ایجاد کردند و هنوز هم در پی ایجاد مشکلاتی هستند، در محاسبات خود دو اصل مهم رهبری و امت را نادیده گرفتند و این بزرگترین اشتباه آنان بود.

موحد خاطرنشان کرد: ملت ما گوش به فرمان رهبری تا پای جان در کنار انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده و تا این امر حکمفرماست، دشمن راه به جایی نخواهد برد.

کد خبر 3775897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha