۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۲

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کردستان:

ثبت نام در یازدهمین مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان تمدید شد

ثبت نام در یازدهمین مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان تمدید شد

سنندج- مسئول دبیرخانه هیات نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان عنوان کرد: ثبت نام در یازدهمین مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در این استان تا ۱۳ آبان ماه امسال تمدید شد.

کامل گلباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام تمدید زمان ثبت نام در یازدهمین مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان تا ۱۳ آبان ماه سال جاری، گفت: این جشنواره در محدوده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال آقایان و بانوان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: رشته های ویژه برادران در این جشنواره شامل قرائت،   حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل  و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه است.

وی ادامه داد: تنها رشته تفسیر بدون محدوده سنی صحت قرائت اذکار نماز است که بین سنین ۸ تا ۱۵ سال هم می توانند در آن شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اضافه کرد:  رشته های ویژه خوهران هم شامل قرائت،   حفظ کل، و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه است  رشته تفسیر بدون محدوده سنی و رشته صحت قرائت اذکار نمازنیز بین سنین ۸ تا ۱۵ سال برگزار می شود.

گلباغی با بیان اینکه هر فردی فقط میتواند در یک رشته شرکت کند، اظهارداشت: این جشنواره به منظور نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر دینی و همچنین استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در راستای جذب بیشتر و بهتر آنان به مساجد برگزار می شود.

وی شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پر نشاط‌ تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

وی عنوان کرد: از علاقمندان کانون های مساجد در صورت داشتن شرایط لازم دعوت می شود با ارسال پیامک مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، نام پدر، کدملی، نام کانون، مسجد و شماره همراه) به شماره همراه ۰۹۱۸۷۸۵۵۳۴۹  در این مسابقات ثبت نام کنند.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: علاوه برارسال پیامک علاقمندان می توانند به ادارات ارشاد سطح شهرستان های مختلف استان مراجعه کرده و به صورت حضوری  ثبت نام کنند.

گلباغی بیان کرد: برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری که در استان قم برگزار می شود راه پیدا می کنند.

کد خبر 3802459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha