۸ آبان ۱۳۹۵، ۹:۳۵

استاندار بوشهر:

دانشگاه خلیج فارس نقش خود را در توسعه استان بوشهر ایفا کند

دانشگاه خلیج فارس نقش خود را در توسعه استان بوشهر ایفا کند

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: دانشگاه خلیج فارس  نقش خود را در توسعه استان بوشهر به عنوان موتور محرکه بیشتر ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با مسئولان دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: انتظار این است که دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حوزه کارآفرینی ورود جدی کند که با استفاده از تجربیات دانشگاه صنعتی شریف بتواند توقعات استان بوشهر برآورده کند.

وی با تاکید بر مشارکت دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه خلیج فارس بوشهر در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه‌های مختلف مشارکت دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه خلیج فارس بوشهر می‌تواند در تحقق توقعات توسعه‌ای استان بوشهر موثر باشد.

استاندار بوشهر، خلیج فارس را  یک فرصت مهم در حوزه دانشگاه و توسعه استان بوشهر دانست و بیان کرد: از ظرفیت خلیج فارس تاکنون استفاده مطلوب نشده که لازم است در این عرصه دانشگاه با نگاه علمی و پژوهشی ورود کند.

سالاری تولیدات استان بوشهر در حوزه‌های کشاورزی، دریایی و انرژی  را مورد اشاره قرار داد و گفت: صنایع دریایی در بوشهر یک ظرفیت مهم و اثربخشی است که یک ماموریت ملی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر تصریح کرد: با هماهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی استان بوشهر در بین استان‌های دیگر بر اساس وجود شاخص‌های برتر و داشتن ظرفیت‌های لازم برای تدوین سند توسعه دانش بنیان انتخاب شد.

کد خبر 3808696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha