۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان خبر داد:

کشف ۲۲۵ کارتن آنتی بیوتیک قاچاق در اصفهان

کشف ۲۲۵ کارتن آنتی بیوتیک قاچاق در اصفهان

اصفهان- مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: مامورین انتظامی اصفهان در بازرسی از یک خودروی باربری موفق به کشف ۲۲۵ کارتن قرص سفکسیم شدند.

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بدنبال بازرسی های اتاق اصناف، ۱۵ حیوان قاچاق شامل دو گوزن شاخ دار و ۹ قرقاول و ۴ قوی سفید و سیاه در شهرستان مبارکه کشف و ضبط شد، اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان مبارکه در بازرسی از یک محل ۱۵ حیوان قاچاق که همگی در قفس نگهداری می شد را کشف و به محیط زیست شهرستان تحویل و متهم به همراه پرونده به پاسگاه تحویل داده شد.

وی بیان داشت: همچنین مامورین انتظامی شهرستان اصفهان در بازرسی از باربری واقع در خیابان امام خمینی موفق به کشف ۲۲۵ کارتن قرص سفکسیم که فاقد هر گونه اسناد مثبته و خارج از شبکه توزیع دارویی بود کشف و ضبط کردند که ارزش ریالی این اقلام مکشوفه ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان همچنین از کشف کالای قاچاق در شاهین شهر اصفهان خبر داد و بیان داشت: مامورین یگان انتظامی در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از منزلی تعداد ۱۶۸ بکس سیگار خارجی قاچاق کشف و در این راستا نیز یک نفر دستگیر شد.

وی گفت: مامورین مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسی با مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو کامیون از آن بازرسی و سه هزار و ۶۲۹ کارتن چراغ جلو خودرو به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

کد خبر 3811386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha