۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱:۵۱

استاندار لرستان خبر داد؛

معرفی مسئولان متخلف حادثه سیلاب خرم‌آباد به دادگاه تخلفات اداری

معرفی مسئولان متخلف حادثه سیلاب خرم‌آباد به دادگاه تخلفات اداری

خرم آباد - استاندار لرستان از معرفی مسئولان متخلف در جریان حادثه سیلاب خرم آباد به دادگاه تخلفات اداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند شامگاه دوشنبه در جلسه شورای عالی مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه نمی شود با یک بارندگی یا به علت مشکل جداول سطح شهر کسی جان خود را از دست بدهد، اظهار داشت: مدیریت بحران استان شب گذشته اعلام کرده که ممکن است سیل بیاید و نیروهای شهرداری باید در حالت آماده باش قرار می گرفتند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۰ سال است زیرگذرهای شهر احداث شده اند و مدیریت شهری هنوز نتوانسته مشکل جمع شدن آب در آنها را حل کند، تصریح کرد: فکر می کنم مدیران شهرداری باید پاسخگوی این اتفاقات باشند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در فیلم منتشر شده غرق شدن دختران دانشجو سطح آب آنقدر بالا نبود، گفت: من علت امر را کانال مسدود شده یا وجود نداشتن پل در محل می دانم.

بازوند با بیان اینکه اگر در محل پل وجود نداشته باشد شهرداری مقصر حادثه است، تصریح کرد: شهرداری باید قبول کند مقصر است و بالاخره باید موضوع را حل کند.

وی با تاکید بر اینکه حتی لاستیک های ماشین در محل مشخص است و بنابراین به نظر می رسد سطح آب خطرناک نبوده بلکه شرایطی که باید برای عابر مهیا باشد نبوده است، افزود: این موضوع باید توسط کمیته ای بررسی شده و اگر شهرداری مقصر است در این زمینه باید پاسخگو باشد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه توقع من این بود شهردار بگوید موضوع بررسی شود و اگر مقصر هستم فردا صبح استعفا می دهم، ادامه داد: مصوب می شود که یک تیم کارشناسی مسئله را بررسی کرده و اگر سهل انگاری ناشی از شهرداری باشد مسئولان را به دادگاه تخلفات اداری معرفی می کنیم.

بازوند با بیان اینکه حادثه تلخی اتفاق افتاده و این دانشجویان در شهر ما مهمان بوده اند و باید از خانواده آنها دلجویی شود، تصریح کرد: اگر مسئولان به اخطار ها توجه می کردند این اتفاق ها نمی افتاد.

کد خبر 3818337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha