۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۴۸

جروزالم پست مدعی شد:

ترامپ برجام را نابود و کرانه باختری را به اسرائیل الحاق می‌کند

ترامپ برجام را نابود و کرانه باختری را به اسرائیل الحاق می‌کند

یک روزنامه صهیونیستی پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را باعث از بین رفتن توافق هسته‌ای و هرگونه اشاره‌ به راهکار دو دولتی در فلسطین توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی جروزالم پُست در مطلبی نوشت که انتخاب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا موجب از بین رفتن توافق هسته ای ۱۴ جولای میان ایران و کشورهای ۱+۵ موسوم به «برجام» خواهد شد.

در این گزارش آمده است که پیروزی ترامپ در آمریکا دولت راست گرایی را بر سر کار خواهد آورد که با سران راست گرای رژیم اسرائیل هم مسیر خواهند شد.

این گزارش می افزاید: اگر ترامپ آنچنان که در وعده های تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود عمل کند، دولتش به اختلافات میان آمریکا و اسرائیل در دو حوزه پایان خواهد داد؛ یکی شهرک سازی و دیگری ایران.

گزارش مذکور می افزاید: در جریان انتخابات، ترامپ قول داده بود که توافقی را که چیزی عاید آمریکا نکرده است را پاره می کند. ترامپ گفته بود: توافق هسته ای احمقانه ترین توافق تاریخ است. این توافق معامله ای یک جانبه است.

در این مطلب تصریح شده است: در دوران ریاست جمهوری وی در آمریکا، حزب جمهوریخواه رویکرد خود را در راستای از بین بردن هرگونه اشاره‌ ای به راهکار دو دولتی (در فلسطین اشغالی) تغییر خواهد داد.

کد خبر 3820925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha