۶ آذر ۱۳۹۵، ۸:۳۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

اقدامات راهداری برای فصل زمستان درکرمانشاه/اصلاح ۶۶ نقطه پرحادثه

اقدامات راهداری برای فصل زمستان درکرمانشاه/اصلاح ۶۶ نقطه پرحادثه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، اقدامات این اداره کل برای آمادگی در بحث راهداری زمستانی را تشریح کرد و از رفع ۶۶ نقطه پرحادثه در استان خبر داد.

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اقدامات این اداره کل در بحث راهداری زمستانی گفت: از ابتدای امسال تاکنون اقدامات زیادی توسط این اداره کل برای بحث راهداری زمستانی و تسهیل در تردد صورت گرفته است.

وی افزود: براین اساس ۱۷۴ کیلومتر از مسیرهای استان روکش آسفالت شده و ۸۷ کیلومتر روکش رگلاژی آسفالت نیز انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: اجرای ۷۳ کیلومتر شانه سازی آسفالت، ۱۶۰ کیلومتر لکه گیری آسفات و ۷۵ کیلومتر فوگ سیل از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل طی امسال است.

رفع ۶۶ نقطه پرحادثه در استان کرمانشاه

 وی هم چنین به اقدامات این اداره کل در بخش راهداری طی اویل امسال اشاره کرد و گفت: در این راستا ۴ هزار کیلومتر  برف روبی  در فروردین ماه امسال انجام و ۱۵ تن شن و نمک نیز به این منظور خریداری شد.

خسروانی از  اصلاح  و رفع ۶۶  نقطه از نقاط پرحادثه در استان خبر داد و افزود: هم اکنون کار اصلاح  ۲۴ نقطه در دست اقدام است.

وی هم چنین از بازگشایی راه ها بر اثر سیلاب و ریزش برداری در ۸۰ نقطه استان نیز طی این اقدامات خبر داد و تصریح کرد: تنظیم و دریواسیون ۱۲۸ دستگاه پل، تعمیر ۲۴ دستگاه پل، ۴ هزار ۵۰۰ کیلومتر تنظیم قنوها، به کارگیری و فعالیت ۱۸۴  هزار (نفر- ساعت) گشت راهداری از دیگر اقدامات ما در این زمینه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: خرید تجهیزات زمستانی متشکل از تیغه برف روبی، ضدیخ٬ لاستیک، باطری و... و برف روبی ۱۸۰ گردنه به طول یک هزار و ۲۵۲ کیلومتر نیز از دیگر اقدامات ما در حوزه راهداری طی امسال است.

بیش از ۸۰۰۰ کیلومتر راه در استان کرمانشاه تحت پوشش راهداری است

وی  طول راه های تحت پوشش راهداری زمستانی استان کرمانشاه را ۸ هزار و ۶ کیلومتر عنوان کرد و  گفت: تعداد ۵۴۰  نفر پرسنل راهداری زمستانی در حال حاضر آماده خدمات رسانی در این زمینه هستند.

خسروانی افزود: همچنین  ۳۵ باب راهدارخانه ثابت و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات طرح راهداری زمستانی از امکانات موجود در استان برای بحث راهداری زمستانی محسوب می شود.

وی تعمیر، مرمت و نگهداری ۱۹ هزار و ۶۵۰ متر طول گاردریل، نصب حدود ۱۴ کیلومتر نیوجرسی مفصلی، نصب پنج هزار عدد علائم ایمنی، ممیزی هزار و ۸۹ کیلومتر ایمنی علائم عمودی راه های شریانی و اصلی استان کرمانشاه، اجرای هزار و ۵۲۹ متر مربع خط کشی دو جزئی و هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی و همچنین نگهداری ۱۴۰ کیلومتر روشنایی راه ها را از دیگر اقدامات در این حوزه  طی ۷ ماهه ابتدای امسال عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان گفت: مجموعا  ۳۷۹  کیلومتر طول بزرگ راه ها، ۴۹۳ کیلومتر طول راه های اصلی و یک هزار و ۹۸۳ کیلومتر طول راه های فرعی استان  است و پنج هزار و ۱۵۱  کیلومتر راه روستایی و ۱۵ هزار و ۲۳ کیلومتر نیز راه های همسنگ در استان داریم.

کد خبر 3833931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha