۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۰

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد:

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی

مشهد ـ رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تردد تمام وسایل نقلیه از روز دوشنبه هفته جاری در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا گرایلی ظهر شنبه در نشستی خبری با اصحاب رسانه در محل فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بابیان اینکه طرح‌های ترافیکی دهه پایانی صفر امسال نیز متناسب با تمهیدات قبلی در این ایام برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، از ۷ تا ۱۰ آذر طرح ترافیکی در محدوده حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود و در نخستین اقدام طرح پاک‌سازی خودروهای سواری و همچنین موتورسیکلت‌های اطراف حرم رضوی انجام می‌شود.

وی افزود: تردد تمام وسایل نقلیه از روز دوشنبه هفته جاری در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی ممنوع بوده و تنها وسایل نقلیه مجاز امکان تردد در این مسیرها رادارند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: وسایل نقلیه عمومی از قبیل ون‌ها و مینی‌بوس‌های دارای مجوز در این ایام اجازه تردد در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر و خدمت‌رسانی به زائران رادارند.

وی اضافه کرد: میدان بسیج، چهارراه امام به اندرزگو، بهجت و چهارراه زرینه، خیابان نواب صفوی، چهارراه شهدا، روگذر شیرازی، خیابان بیت‌المقدس و همچنین میدان گنبد سبز و مسیرهای منتهی به حرم منور رضوی، محدوده طرح ترافیک هستند.

سرهنگ گرایلی بیان کرد: در صورت نیاز مسیرهای دیگر نیز به محدوده ترافیکی افزوده‌شده و همچنین از میدان شهدا تا میدان توحید، میدان بسیج تا ۱۵ خرداد، خیابان نواب به سمت مصلی، میدان شهید گمنام به سمت چهارراه مجلسی نیز تمهیدات ترافیکی در صورت نیاز انجام می‌شود.

کد خبر 3834758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha