۴ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی هرمزگان:

غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس راه اندازی شد

غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس راه اندازی شد

بندرعباس - مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی، گفت: به منظور کم کردن فاصله بین مزرعه تا بازار مصرف، غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان جهاد کشاورزی عزیز سیدی، گفت: با توجه به لزوم حمایت از تولید کنندگان سبزی و صیفی استان و برای خدمات دهی و عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به شهروندان، تعداد ۴ غرفه در اختیار کشاورزان استان در سطح شهر بندرعباس قرار داده شده تا بدون واسطه نسبت به عرضه محصولات خود اقدام کنند.

وی افزود: با هماهنگی های بعمل آمده با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری بندرعباس این غرفه ها بصورت موقت و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی و صنف کارهای کشاورزی استان در اختیار بهره برداران قرار داده شده تا ضمن فروش محصولات، شهروندان نیز از محصولات فصلی استان با قیمت پایین تر از بازار و کیفیت مطلوب بهره مند شوند.

سیدی افزود امیدواریم با مساعدت هر چه بیشتر سازمان میادین و تره بار بندرعباس و با توجه به اوج برداشت محصولات فصلی استان، علاوه بر افزایش تعداد غرفه ها، بتوانیم تا پایان سال جاری محصولات کشاورزی استان با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 3858488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha